Poistettukäyttäjänimi27
Guest
- Reaktioarvo
- 4,757
mulle on käyny noi molemmat
Siitä puheen ollen... taisin bongata sut Facebookista. D:Olen useammankin, mutta he demittivätkin omalla nimellään ja/tai naamallaan, joten ei ollut vaikea tunnistaa. Niin ikään minut on tunnistettu ties kuinka monta kertaa, mutta helppo tunnistettavuuteni on ollut tiedossa alusta asti, joten ei se mikään yllätys ole ollut.
Sama. Oon välillä epäillyt löytäneeni esim. mun parhaan kaverin demistä, mutta lopulta on aina kuitenkin osoittautunut, että kyseessä onkin joku muu henkilö. Tosin... kerran taisin bongata ko. sivustolta yhden tietämäni junaharrastajan (jota en siis kyllä tunne yhtään, mutta jonka tiedän nimeltä).Olenhan minä mutta se on aina osottautunut vääräksi
Sangen mahdollista. :DSiitä puheen ollen... taisin bongata sut Facebookista. D:
Kommentoit yhdessä autismiryhmässä mun synestesia-aiheiseen julkaisuun. :PSangen mahdollista. :D
Synestesia ja autismi ovat erityismielenkiinnon kohteitani. <3 Hauskaa, että olemme törmänneet Facessakin! :DKommentoit yhdessä autismiryhmässä mun synestesia-aiheiseen julkaisuun. :P
tiedän että muutama asuu samassa kunnassaei oo :D mutta monta kertaa olen kävellyt jossain ja ajatellut, että onkohan täällä varaaneja.
Luultavasti olen kävellyt ainakin yhden ohi.
Itseä on kuumottanut käyttää Varasijaa porukoilla (nyt tällä hetkellä niillä käytän :D) ja julkisissa paikoissa, kun pelkään ulkopuolisten näkevän mun puhelinseikkailut sivusta. :D Oon toisaalta välillä just itekin ajatellut ulkona kävellessä, että onkohan toi ja toi Varasijalta.ei oo :D mutta monta kertaa olen kävellyt jossain ja ajatellut, että onkohan täällä varaaneja.
Luultavasti olen kävellyt ainakin yhden ohi.
no mun täti kysy mikä keskustelupalsta tämä on kiinnostuneenaEn oo. :D
Itseä on kuumottanut käyttää Varasijaa porukoilla (nyt tällä hetkellä niillä käytän :D) ja julkisissa paikoissa, kun pelkään ulkopuolisten näkevän mun puhelinseikkailut sivusta. :D Oon toisaalta välillä just itekin ajatellut ulkona kävellessä, että onkohan toi ja toi Varasijalta.
Heh, varmaan oli kiusallinen tilanne. :D Tai no, mulle kyllä olis, kun mun täti on kauheen utelias, ja olis inhottavaa muun suvun kuulla meidän keskustelu Varasijasta. :Dno mun täti kysy mikä keskustelupalsta tämä on kiinnostuneena