Pahimmat känni morkkikset kertokaa tekin

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,142
Okei joidenkin mielestä tää ei oo varmastikkaan paha mut mulla on vieläkin hirvee morkkis luokan pikkujouluista (jotka oli marraskuussa) kun tanssin kännissä ja mulla oli tanssilattialla oma show. Kyyneletkin tulee ihan silmiin häpeän määrästä kun mietin sitä ja en pysty ees kuuntelemaan niitä biisejä mitkä soi (mitkä mä laitoin soimaan). Oikeesti mä kuolen joka kerta sisältä enemmän ja enemmän kun mietin mun tanssishowta ja välttelen niitä biisejä oi voi olen päättänyt etten aio juoda enää koskaan.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,899
Reaktioarvo
8,451
Ja yleensä jos harrastan tuollaista niin suunnittelin, kuulin vain väärin ja voi vittu. Ette tiedä millainen huuto tuli toiselta ystävältä, jonka leimasin pahaksi toista kohtaan.
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Okei joidenkin mielestä tää ei oo varmastikkaan paha mut mulla on vieläkin hirvee morkkis luokan pikkujouluista (jotka oli marraskuussa) kun tanssin kännissä ja mulla oli tanssilattialla oma show. Kyyneletkin tulee ihan silmiin häpeän määrästä kun mietin sitä ja en pysty ees kuuntelemaan niitä biisejä mitkä soi (mitkä mä laitoin soimaan). Oikeesti mä kuolen joka kerta sisältä enemmän ja enemmän kun mietin mun tanssishowta ja välttelen niitä biisejä oi voi olen päättänyt etten aio juoda enää koskaan.
Se perus yli-itsevarmuus ja kännissä tekstailu. Onneksi jo pieni määrä alkoholia aiheuttaa mulle mojovan päänsäryn, niin harvemmin enää juon yhtä annosta enempää.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,142
Hyi jos tää tanssijuttu tuntuu musta oikeesti näin pahalta niin miten mä selviän sit jos mokaan kännissä vielä pahemmin? Harkitsen oikeesti juomisen lopettamista ku niin pieni määrä alkoholia nousee heti päähän ja tulee se liian itsevarma puoli itsestäni esiin melkein heti.
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
varmaan tappeluun joutuminen kun sain ainoana sakot lievästä pahoinpitelystä. se hävettää tosi paljon. sit nää perus kerrostalon pihoille ja muut kummalliset paikat kusemiselle tai junan penkeille oksentaminen. julkisesti riitely tai sammuminen puistoon keskellä yötä. niitä on paljon mutta tuo tappelu hävettää eniten.
 

Jjoker

Kokenut
Liittynyt
14.3.2021
Viestejä
105
Reaktioarvo
134
Mulla on melkein aina morkkis ihan vaan yksinkertasesti siksi, että oon juonu vaikka hyvin tiiän etten tykkää mun humalakäyttäytymisestä yhtään.....
Mutta kyllä pahin morkkis oli sen jälkeen, kun menin harrastaan seksiä kaverin exän kanssa.. Tää oli ja tulee varmaan (toivottavasti) aina oleen paskamaisin temppu mitä oon kellekään ikinä tehny:/ Vieläkin kaduttaa ja hävettää, vaikka asia on onneksi jo kaikkien osapuolten kanssa saatu selvitettyä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
Mitäh. Miten teillä kaikilla on tämmösiä ja sitten on minä joka on kännissä iha normaali :D tai ehkä en ite huomaa. En tiiä oikeen. Toisaalta, selvin päin mä konttaan rappukäytävässä ja nauran et... Tai no taisin juoda yhen breezerin. Mut about selvinpäin. En mä oikeen muista mitään morkkiksia. En oo vissiin mokaillu mitään. Tai no ehkä se että pussailin mun sillosen säädön kaa (ja muutenki se oli liian seksuaalista hyiiii yäk, vaikka ei nyt mitään sen kummempaa tehtykään, vaatteet oli päällä eikä siinä mitään mut pussasin tyylii jotai sen kaulaa ja se oli sellast liian "nuoleskelua" 🤢) tietty se ei sinänsä ollu mokaamista mutta mua ällötti sen jälkeen kuitenkin aika paljon niin vois ajatella et olin ehkä ylittäny jonkun oman rajani :S vieläkin ahistaa vähän muistella sitä niin yritän olla miettimättä. Vaikka mitään pahempaa ei tapahtunut. Oikeestaan mulle tulee nyt lähinnä näitä tämmösiä mieleen että oon suostunut pussaa jonku kaa ja se on ällöttäny. No, ehkä jotain muita mitkä on hävettäny jälkeenpäin: se kun puhuin joidenkin kanssa jotain suuntautumisesta ja tälleen ja huusin jotaib että "te kaikki ootte selviä heteroita" XDDDDD en ihan noilla sanoilla mut kuitenkin. Siis vittu että se naurattaa nyt mut kyllä se vähän hävettikin :DD mä en tosiaan tajua miten tilanne eskaloitui siihen :D

Toinen juttu mikä hieman hävetti oli se kun olin laivalla ja siellä oli myös mun silloinen ihastus ja mulle tuli ahistava olo ja sit änkesin sen mun ihastuksen ja jonku muun kanssa röökille (vaikka en koskaan oo varsinaisesti polttanut) ja jotai selitin sille siitä että mul on karsee olo ja pyysin silt tupakkaa ja se opetti mulle miten sitä poltetaan xD kuvittelin nimittäin että se ois jotenki lievittäny mun ahistusta? Plus se että olin kuitenkin jonkun verran juonu (en mitenkään super paljon) niin totta kai tuli heti se et oli pakko ängetä sinne mihin se menee :D

Vielä sekin tuli mieleen että itkin joskus baarin vessassa kun olin sillosen ihastukseni kanssa halannu/ollu silleen sen kainalossa jne niin olin ihan sekasin ja itkin vaa siel ja sit joku vanhempi nainen (kännissä kuin käki myös) tuli sinne sillee "voi ei elä itke" XDDDDDDDD ei jumalauta se oli kans parhaita kännikohtaamisia koskaan. Ainiin ja tietysti morkkikseks voi laskee sen ku tunnustin humalassa tunteeni silloselle ihastukselleni (taas iha eri tyyppi ku noi) koska se Todella hävetti siis TODELLA. se oli ehkä isoin häpeä kaikista. Mutta oon kuitenkin ihan tyytyväinen että tein sen. Tost on joku pari vuotta aikaa. Oikeestaa toi on aika klassikko nykyää ja muistelen sitä tavallaa lämmöllä :D ja ennen sitä oltiin kavereiden kanssa viestitelly sille jotain tai yritin sillon jo vihjata jotai. Se oli siis aika kauan ennen sitä varsinaista tunteiden kertomista. Että on semmosii hävettävii juttui ollu mut ei mikään noista oo mikään kovin paha. Se tunteiden kertominen nyt hävetti kaikista eniten varmaan mut ei sekään ollu mikään moka varsinaisesti vaikka kaikin puolin olikin tosi noloo mut vois olla varmaan pahempaakin
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
860
Reaktioarvo
1,558
18-vuotiaana muistan että usein kun tuli juotua liikaa illan aikana kotibileissä yms niin menin ihan sekasin. Olin todella vihainen, haastoin riitaa silloisen poikaystäväni kanssa, olin todella dramaattinen pienistäkin asioista ja usein ilta meni sitten pilalle käyttäytymiseni takia. Niistä illoista/öistä oli joka aamu kamala morkkis. Tuntui vain että muisti katkesi ja en osannut kontrolloida itseäni. Jossain vaiheessa oli pakko lopettaa alkoholin käyttö ja se tietenkin auttoi. Jos join, join vähäisiä määriä. Myöhemmin kun terapian aloitin, puhuimme näistä ja yksi osa syy johtui mielenterveysongelmistani (masennus sekä ahdistuneisuushäiriö). Taustalla olivat myös aikaisempi väkivaltainen suhde jossa elin jatkuvassa pelossa ja usein ilta meni pieleen tämän poikaystävän takia kun hakkasi tai muuten vain sekoili jolloin poliisit olivat paikalla. Olin silloin 17-vuotias.

Outoa sitten kyllä kun nykyisen mieheni tapasin ja hänen kanssaan alkoholia otin baareissa yms niin aina minulla oli hauskaa, ei riitoja, ei draamaa, vihaa, ei mitään. En tiedä johtuiko sitten siitä että kummatkin aikaisemmat eksäni olivat narsisteja ja käyttäytyivät myös ihan idioottimaisesti. En kaikkia iltoja siis todellakaan laita pelkästään omaksi syyksi. Myös tämä toinen poikaystävä oli väkivaltainen.

En tiedä sitten johtuuko siitä että mieheni on niin kiltti ja huomaavainen ja aina hänen kanssaan on ollut hauskaa kun olemme olleet viihteellä niin hänen kanssaan olen pystynyt ottamaan jopa kunnolla.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,142
Itse taas tein asioita ennen vappua joita kadun. Esim. Menetin ehkä mahkut yhteen kiinnostavaan tyyppiin. Mut ei siitä sen enempää.
 
Ylös Pohja