HUISKELIINI
Kuningatar
- Reaktioarvo
- 349
Otsicco.
Viini on oikeasti sellainen että siitä tulee huono olo. Ite ainakin muistan että muutaman kerran on käyny silleen että oon iha varma että oksennan ku tullu niin kamalan huono olo nukkumaan mennessä, mutta en kuitenkaan koskaan oksentanu. Oli aivan järkyttävän huono olo.Varmaa se et oon vaa oksentanu. Juonu liikaa, alkanu pyörryttää ihan järkyttävästi et o pitäny vaa makaa lattial tai sängys. Olo oli ku ois pyöriny jossai karusellis. Ni jaksa sitä sit joku 3h ni oli ihan hirveet. Ja tämä tuli viinistä et en suosittele juomaan kovalla tahdilla jos prosentit on yli 6:n. Oon kans kaatanu punaviinii omille housuille, mut onneks ei jääny jälkee.
t. 20v "aikuinen"Mua jotenkin hävettää kun baarissa pussailin jonkun just 18-vuotta täyttäneen kanssa. Nehän on ihan kakaroita vielä ಠxಠ
Aikuisempi kuin vasta 18-vuotta täyttänyt :Dt. 20v "aikuinen"
no en mäkään just 18v kanssa haluaisi pussailla vaikka 23v olenkin eli en mikään vanha aikuinent. 20v "aikuinen"
vaikka ite oon 23v eli en mikään vanha aikuinen niin en silti innostu ajatuksesta 18v kanssa muhinoimisesta, ihmiset kasvaa aika helvetisti yleensä tuon parin vuoden aikana. en voi mitään että ajattelen ne vielä lapsina vaikkei ne välttämättä ole vaan ovat hitaasti siirtymässä lapsuudesta aikuisuuteen.t. 20v "aikuinen"