Mielenterveys paljon asioita mielen päällä

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
oon nyt ollu aika paineen alla siitä et miulla on tulossa pian tetti, jossa oon 4.-6. luokkalaisten kanssa kerhotoiminnassa. kiva paikka se varmaan on ja saan onneks kevennystä, mutta jotenkin jännittää kun huomenna palaveri siihen liittyen teamsissa D: tajusin myös just että kun liityin pari päivää sitten yhelle ihanalle kurssille (kyseessä tyttöjen tuvan kurssi - en viitsi siitä sen enempää kertoa ettei joku saa selville liikaa, mutta kuitenkin se kiinnostaa kovasti :D) niin se saattaa mahdollisesti mennä päällekkäin työaikojen kanssa D: pitää kysyä työnantajalta miten ne työajat menee ja voiko sen kurssin osalta kattoo ne niin että pääsisin osallistumaan kurssille. jos ei niin pakko se kai on perua, mutta ehdin jo innostua siitä ja ilmotinkin sinne tyttöjen tuvalle et tuun, niin hävettää(?) ja harmittaa jos joudun vielä perumaan D: jotenkin vaan tuntuu etten haluu tettiin miun mt-ongelmien takia
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,950
Reaktioarvo
5,745
Totti voi oikeesti olla tosi kivaa!
Itse asuin toisella paikkakunnalla viikon ja olin ykkösluokkalaisilla koulunkäynninohjaajan/luokanopen töihin tutustumassa. Ei siihen mitään vastuuta juuri kuulu, sehän on TyöElämäänTutustuminen:)
 
Ylös Pohja