Pitäisköhän pistää viestiä tolle yhdelle tyypille D:

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Kyseessä on siis poika, jonka kanssa oon viestitellyt ihan vähäsen aikasemminkin... Joskus parisen vuotta sitten. Olin yhdessä vaiheessa jopa ihastunutkin siihen. Me ollaan jokunen kerta nähty livenäkin (porukassa kylläkin, ei kahdestaan) - ei kuitenkaan olla ikinä vaihdettu mitenkään montaa sanaa, enimmäkseen vaan vilkuiltu toisiamme (Huom: toisiamme - en siis pelkästään minä sitä D: ) jokseenkin kiusaantuneesti.
Vaikuttaa melkoisen ujolta tämä tyyppi... kuten kyllä olen minä itsekin. Ei siksi olla koskaan saatu mitään kovin kunnollista keskustelua aikaiseksi. Mutta kyllä se kuitenkin on mun mielestä vaikuttanut ainakin jollain tapaa kiinnostuneelta musta niillä kerroilla, kun ollaan satuttu samassa paikassa olemaan.

Mutta nyt tuli mieleen, että pitäisköhän taas kerätä rohkeutta ja käydä pistämässä sille jotain viestiä... Uskaltaisinkohan? D: o__O
 
Viimeksi muokattu:

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
@Yeehaw @Kilowattituntimittari Juu, vastasi se! Se vastas itse asiassa jo siinä samana iltana - mutta mua jännitti sen verran, että viestini lähettämisen jälkeen vaan häippäsin hyvin nopeasti kännykältä, enkä käynyt katsomassa sen vastausviestiä kuin vasta tänään myöhään iltapäivällä. xd (Se mun viesti ei siis ollut mitään sen kummempaa kuin vaan "moi" - ja vastauskin oli samaa tyyliä.)
Kun vihdoin uskaltauduin kattomaan sen viestin, pistin sille ensin toteamuksen, että perus minä kun viestin laiton jälkeen jänistää ja karkaa paikalta... :Dd Sen jälkeen kysäisin sen kuulumisia, ja saatiin jo ihan pientä keskusteluntynkääkin aikaiseksi.
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
JUKUPÄTKÄ
Sain kuulkaas selville, että se tyyppi pelaa Minecraftia! Ja sillä on myös Discord. Samat löytyy multa iteltäkin. Kysyin sen Discordia, ja sen jälkeen pistin sille kaveripyynnön, ja nyt me ollaan kavereita siellä.

Jippii! Hihih... 😁

Pitäisköhän pyytää sitä pelaamaan joku päivä? :0
 
Ylös Pohja