Aihe vapaa Raiskattu koulussa!?!!

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,977
Reaktioarvo
8,475
En vaan pysty käsittään tämmöstä.. ja todellaki turvallista..
Vuoteen 2015 olikin turvallista, sen jälkeen on tapahtunut järkyttävä muutos. Vaikka kouluissa onkin ollut väkivallan tekoja, niin alle kymmenessä vuodessa väkivaltatilastot ovat räjähtäneet käsiin ja ovat pahempia vaikka vuosina 1972-2015 oli jopa pari kouluhierontaa. Pistää todellakin miettimään..
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Vuoteen 2015 olikin turvallista, sen jälkeen on tapahtunut järkyttävä muutos. Vaikka kouluissa onkin ollut väkivallan tekoja, niin alle kymmenessä vuodessa väkivaltatilastot ovat räjähtäneet käsiin ja ovat pahempia vaikka vuosina 1972-2015 oli jopa pari kouluhierontaa. Pistää todellakin miettimään..
Huolestuttavaa kyllä.
 

kori

Kokenut
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
113
Reaktioarvo
166
Joo oon hyi vittu :cry:


Lukion aikana oli Jokelan kouluammuskelu ja sen jälkeen vielä se toinen joukkoammuskelu, mutta toisaalta mun aikaan ei ollut kännykkäkuvaamista kiusaamis/väkivaltatilanteista, mikä tuntuu olevan nykyään yleistä?:/
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,977
Reaktioarvo
8,475
Joo oon hyi vittu :cry:


Lukion aikana oli Jokelan kouluammuskelu ja sen jälkeen vielä se toinen joukkoammuskelu, mutta toisaalta mun aikaan ei ollut kännykkäkuvaamista kiusaamis/väkivaltatilanteista, mikä tuntuu olevan nykyään yleistä?:/
Jokela oli lukiossa, jossa oli yhteydessä peruskoulu ja Kauha-Joe's shootings tapahtui amatikolussa. Sitten parit puukotukset olleet vuosien mittaan, taitaa olla vain kaksi.
Ja itsekin onnellinen, että elin nuoruuteni ennen kamerapuhelinten yleistymistä. Toisaalta, se olisi avannut mahdollisuuksia vaikka millaiseen pah..siis hyväntekoon itseäni kohtaan..
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Joo oon hyi vittu :cry:


Lukion aikana oli Jokelan kouluammuskelu ja sen jälkeen vielä se toinen joukkoammuskelu, mutta toisaalta mun aikaan ei ollut kännykkäkuvaamista kiusaamis/väkivaltatilanteista, mikä tuntuu olevan nykyään yleistä?:/
Meillä ainaki kuvataan aina tappeluita koulussa.. ope ollu nuitten takia sairaslomalla pari kk ainaki
 
Ylös Pohja