Typerä Rakastan ja vihaan biletystä

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Tykkään ku se luo yhteisöllisyyttä ja tanssiminen ja musiikki on kivaa. Mut sit taas juominen väsyttää niin paljon ettei ees jaksa olla sosiaalinen. Bileitä ootan innolla aina kun sellaiset ovat tulossa. Silti ottaisin ennemmin vasemman pikkurillin kynnen amputaation kuin baarireissun ku bileissä tunnelma helposti latistuu osaltani pääni sisällä. Toki jotkut baarit/clubit ovat todella makeita mestoja mut erityisesti tanssiklubit ovat aika sekavia paikkoja mun mielestä.
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,229
Reaktioarvo
828
Rakastan illanviettoja ihmisten kanssa, vihaan biletystä ja kovalla soivaa musiikkia.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Noniin nyt ois elämäni ensimmäinen: darra. Päätä särkee, väsyttää ja nautiskelen vitusti sipsiä ja dippiä.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Ootan innolla tulevii bileitä. :D Ärsyttää vähän kyl väkisin juominen, mutta toisaalta juominen sit rohkaistaa. 🤔 Itteä ei haittaa lainkaan, jos joku muu ei juo. Pelkään kyl tulevii korkeekoulubileitä, jos niin korkeelle koulutusasteessa päästään.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Ootan innolla tulevii bileitä. :D Ärsyttää vähän kyl väkisin juominen, mutta toisaalta juominen sit rohkaistaa. 🤔 Itteä ei haittaa lainkaan, jos joku muu ei juo. Pelkään kyl tulevii korkeekoulubileitä, jos niin korkeelle koulutusasteessa päästään.
Jee onko teillä jo bileet mietittynä? :D
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Jee onko teillä jo bileet mietittynä? :D
Ei oo bileitä lähipäivinä luvassa, mutta koulussa on kuulemma ollut tapana järjestää Halloween-bileet. Oon jo aattellut hommaavani noita-asun bileitä varten. 🌛
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Ei oo bileitä lähipäivinä luvassa, mutta koulussa on kuulemma ollut tapana järjestää Halloween-bileet. Oon jo aattellut hommaavani noita-asun bileitä varten. 🌛
Oi, meilläkin on halloweenit tulossa. Itellä hirvee asukriisi ja jätin mun kissan korvat entiseen asuntolaan. Mut haluan olla tänä vuonna räväkämpi.
 

Makkachin

Puudeli
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,137
Reaktioarvo
1,171
Itse en tajua milloin niitä bileitä edes on (ilmeisesti hyvin usein) tai missä.
 
Ylös Pohja