Ihastuminen Saatoin eilen nähdä M:n ku olin lenkillä....

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,596
Reaktioarvo
6,502
Olin justiinsa melekeen kävelemässä torin ohi ja kuuntelin ku Aa (kaveripoika) selitti mulle jotain ja sit näin kauempana tulevan kaks poikaa pyörillä ja olin sillee "Okei voi perse jos ne on jotai tuttuja" ja sit ku ne pyöräili siitä torin poikki nii mää hätkähin aika pahasti enkä sit vrm varttiin sanonu Aa:lle mitää
Koska toinen niistä pojista kuulosti ja näytti M:ltä
Mut sit kuitenkaan en saanu sellasta jäätävää sydämentykytystärinävapinakohtausta mitä yleensä oon saanu jos nään sen ja sit rupesin miettii et ehkä se ei ookkaan se ku en oikee uskonu et se ois ollu illalla siellä kylällä ja sit ku en niitä muita poikia (joo sinne tuli muitakin, seurasin niitä nimittäin xD Mut en uskaltanu kunnolla kattoa nii en nähäny kunnolla ketä ne oli) tunnistanu nii aattelin et jos sit ne oliki jotain toisia
Mut sit ku sain ääneni takaisin ja kuuntelin Aa:n puhetta nii sit aloitin kysyy et "Tiiätsä" ku oisin halunnu kysyy et tietääkö se et asuuko M edelleen siellä niitten kotona vai onkse ehtiny muuttaa muualle (tietojeni mukaan se on ainaki jouluun asti ollu niiden kotona)
Sit mun ääni petti ja sanoin et "Eiku ei mittää"
Ja sit Aa oli sillee "Ei sun tarvi nyt puhua jos et halua että kysy sit ku pystyt" ja yritin mutista siihen vastaukseksi jotaki
Ja sit ku aloin selittää että "Ei kun... Mää vaan... Ku tossa torilla tuli vastaan kaks poikaa, en erottanu ketä ne oli mut sit ku ne meni siitä torin poikki ja kuulin niiden äänet ja se toinen poika kuulosti ihan—" ja sit mun oli pakko laskea puhelin ja aloin itkemään ku tajusin kuinka kamalasti oon halunnu nähä sen ja et jos se ei sit ollukkaa M
Aa sit kummiski tajusi et ketä tarkotin

Jee alakaa väkisin taas itkettää
Sain sit kotona sellasen tärinäkohtauksen tän takia vaikka edelleenkään en oo varma et oliko se M vai ei :))))
 
Ylös Pohja