Suhteet sain puhuttuu asiat halki ex-ihastuksen kaa...

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
hän tuli meille ja mie kerroin hänelle miun tuntemuksia ylipäänsä meistä (tai siitä miten hän anto toivoo ja sitten otti kaiken pois, miten paskalta miusta tuntu, miten mietin pitkään halusinko olla enää ees kaveri, jne). mie sain sanottuu kaiken, minkä halusin sanoo. mie myös sanoin, "jos siulle ne kaks piirrettä oli niin iso turn off, niin sie et ansainnu minuu alunperinkään," - toi oli aika vaikee sanoo, koska kaiken sen jälkeen en halunnu häntä kumminkaan loukata. mutta olin sentään alkuun maininnu, että pahoittelut jos kuulostan manipuloivalta, ylimieliseltä, tms. :D

mie arvostan sitä, että hän oikeesti kuunteli minuu ja anto miun puhuu. ja sano aika ihanasti (kun olin valmis), että mie oon mahtava tyyppi ja hän näkee miussa paljon muutakin kun vaan ne kaks piirrettä (kun olin sitä sanonu, että miusta tuntuu että hän näkee vaan ne kaks piirrettä miussa). ja noh, kavereina jatketaan ja kavereita ollaan ;w;

miulla on sanoin kuvailemattoman helpottunu olo, enkä mie oo enää ärtyny tai loukkaantunu. toi keskustelu oikeesti pelasti kaiken. mie oon vihdoin päässy yli ja ennen kaikkee antanu anteeks. olin kaivannu häntä (kaverina) oikeesti tosi paljon loppujen lopuks. tai hänen kanssaan on tosi kiva ja rento jutella D:! ja nyt kun hän laittaa viestin, niin se ei herätä mitään tuntemuksia enää (ihastuneena tottakai tuli perhosia vatsaan ja kauhee paniikki :D ja kun olin loukkaantunu, niin rupes ahistaa), mikä on hyvä juttu!

tuon jälkeen oli super kiva jutella ihan perus jutuista, mitä nyt viime aikoina on tapahtunu. oli kiva puhuu rauhassa D:! no joo, nyt miulla on yleisesti hyvä olla ja toiveikas olo (ylipäänsä elämän ja tulevan suhteen).
 

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
476
Reaktioarvo
505
Hienoa, että sait nyt kerrottua hänelle mieltä painavat asiat ja helpotettua fiilistä. Nyt voit alottaa tän vuoden kepeämmällä mielellä, kyllä noi sun jälkituntemuksetkin kertoo että oli oikee ratkasu kertoa kasvotusten. Mukavaa, että voitte jatkaa kavereina - ethän anna ton tyypin enää lannistaa sua!
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Hienoa, että sait nyt kerrottua hänelle mieltä painavat asiat ja helpotettua fiilistä. Nyt voit alottaa tän vuoden kepeämmällä mielellä, kyllä noi sun jälkituntemuksetkin kertoo että oli oikee ratkasu kertoa kasvotusten. Mukavaa, että voitte jatkaa kavereina - ethän anna ton tyypin enää lannistaa sua!
no jep ja se oli kyllä hyvä ratkasu malttaa ootaa ja kertoo asia kasvotusten :)! eikä se loppujen lopuks niin jännittävää ollu (ei ees itse tilanteessa), mitä olin aiemmin stressannu. se on kyllä hiton kiva, että jatketaan kavereina D:! (ja totta puhuen en voiskaan ees kuvitella seurustelevani hänen kanssaan enää).
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Oon ihan super ylpee susta, Azgeda! Uskalsit puhuu tosi suoraan ja kertoa kaiken, mitä halusitkin sanoa. Se vaatii rohkeutta. Ja ihanaa, että lopulta kaikki meni noinkin hyvin. Ehkä teidän tapauksessa on vain parasta pysyä kavereina. Ja niistä sun ADHD-piirteistä vielä, niin ite just tykkään sen tyyppisistä ihmisistä ja niitten kanssa on paljon joskus hauskempaa. Ite en ees osais nähdä niitä mitenkään heikkoutena. Mutta hyvä, että sait nyt tämän asian mielen päältä, koska toi varmasti ahdisti sua ja asian miettiminen vei paljon aikaa. Kaikkee hyvää sulle jatkoon! :)
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Oon ihan super ylpee susta, Azgeda! Uskalsit puhuu tosi suoraan ja kertoa kaiken, mitä halusitkin sanoa. Se vaatii rohkeutta. Ja ihanaa, että lopulta kaikki meni noinkin hyvin. Ehkä teidän tapauksessa on vain parasta pysyä kavereina. Ja niistä sun ADHD-piirteistä vielä, niin ite just tykkään sen tyyppisistä ihmisistä ja niitten kanssa on paljon joskus hauskempaa. Ite en ees osais nähdä niitä mitenkään heikkoutena. Mutta hyvä, että sait nyt tämän asian mielen päältä, koska toi varmasti ahdisti sua ja asian miettiminen vei paljon aikaa. Kaikkee hyvää sulle jatkoon! :)
vähän ihana vastaus ;w; kiitos paljon kaikesta - arvostan tosi paljon <3!
se yllättää minuu vieläkin, että tavallaan uin siellä miun mukavuus alueen ulkopuolella ja sanoin asiat suoraan, mikä on tosi vaikeeta miulle, mutta...se oli sen arvosta ja kenties toi opetti miulle sen, että myös jatkossa sanon asiat suoraan (ylipäänsä ihmisten kanssa - en ainoostaan hänen).
ja kiitos tosi paljon siitä, mitä sanoit noista ADHD-piirteistä ;w; tosi ihana kuulla ja toi sai miut tuntee miun olon...huomattavasti paremmaks sekä itsevarmemmaks asiasta!
kiitos samoin :)!
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
vähän ihana vastaus ;w; kiitos paljon kaikesta - arvostan tosi paljon <3!
se yllättää minuu vieläkin, että tavallaan uin siellä miun mukavuus alueen ulkopuolella ja sanoin asiat suoraan, mikä on tosi vaikeeta miulle, mutta...se oli sen arvosta ja kenties toi opetti miulle sen, että myös jatkossa sanon asiat suoraan (ylipäänsä ihmisten kanssa - en ainoostaan hänen).
ja kiitos tosi paljon siitä, mitä sanoit noista ADHD-piirteistä ;w; tosi ihana kuulla ja toi sai miut tuntee miun olon...huomattavasti paremmaks sekä itsevarmemmaks asiasta!
kiitos samoin :)!
Joo, ehdottomasti itsenikin pitäisi petrata tuon kanssa, että sanoisin useammin asiat suoraan. Hienoa, että toi kokemus sai sua rohkaistumaan kertomaan asioista jatkossakin suoraan! Tuli hyvä mieli siitä, miten mun vastaus piristi sua. :)
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Joo, ehdottomasti itsenikin pitäisi petrata tuon kanssa, että sanoisin useammin asiat suoraan. Hienoa, että toi kokemus sai sua rohkaistumaan kertomaan asioista jatkossakin suoraan! Tuli hyvä mieli siitä, miten mun vastaus piristi sua. :)
se on kyllä yllättävän vaikeeta sanoo asiat suoraan, joten en yhtään ihmettele että on asian kaa petrattavaa itse kullakin D:! ja se oli kyllä hyvä, että tää kokemus oli näinkin hyvä, ettei ainakaan mitään traumoja jääny :D ja ihana kuulla :3
 
Ylös Pohja