Salaa haaveilen varasija miitistä

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Enemmänkin tohon taideryhmään liittyvästä miitistä. Jossa taiteiltais yhdessä jotain.
Ja ihan muunlaisestakin, esim sellaisesta isosta puistomiitistä joita ilmeisesti demin aikoina järjestettiin. Ois hauskaa nähdä kasvoilta teitä ja kuulla teidän ääntä jossain ulkona isossa ryhmässä, näkis kenen kaa on keskustellut täällä ja miten tulee juttuun livenä.

Mut tää on vaan haave, en oleta että toteutuu.

Uusien ihmisten tapaaminen on liian jännittävää, mutta harmittaa silti kun en demitysaikoinani päässyt yhteenkään demi miittiin.
 

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
4.4.2021
Viestejä
956
Reaktioarvo
993
niinpä, miksikäs ei! itse en kyllä varmaan kuitenkaan uskaltaisi tulla jos sellainen miitti järkättäisiin, haluan pysyä mahdollisimman anonyyminä.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Olisi hauskaa, mutta todennäköisesti olisin niin kiusallinen, että loppujen lopuksi päätyisin poistamaan käyttäjäni heti miitin jälkeen...
Ei haittaa! Mäkin oon aika kiusallinen. Et ollaan vaan yhdessä kiusallisia, niin ei tuntuis liian kiusalliselta olla kiusallinen!
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
niinpä, miksikäs ei! itse en kyllä varmaan kuitenkaan uskaltaisi tulla jos sellainen miitti järkättäisiin, haluan pysyä mahdollisimman anonyyminä.
No se on ihan ymmärrettävää jos haluaa pysyä anonyymina
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Siis tämä!
Mä haluisin ois hauskaa voitas esittäytyä toisillemme nikeillämme ja lopuksi ehkä arvailla toistemme nimiä.
Todellisuudessa olisin luultavasti liian vainoharhainen ja nössö osallistumaan lol
Kuulostaa tosi hauskalta idealta tuo nimien arvailu!
 

swindle

piisamirotta
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
196
Reaktioarvo
232
oon aina haaveillu kaikista miiteistä mutta en oo koskaan osallistunu yhteenkää :( oisinpa vähemmän nolo ja jaksaisinpa käydä enemmän täällä
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Sitten siellä miitissä tulisi joku tuttu vastaan. o_O

Uskaltaisin tulla, jos pääsisin. En tiedä sitten uskallanko oikeasti. :D Miittiin tulisi kuitenkin iso porukka tyttöjä ja voin olla ainut poika siellä?


Varasija miittiä ei ole ilmeisesti järjestetty mutta milloin on jotain Demi miittejä joskus järjestetty? Miten sitten osallistujien aktiivisuus onnistuisi kun kaikki varmaan asuu vähän eri suunnilla? Onhan täällä kuitenkin jo yli 600 varaania, mutta kuinka moni täällä kirjoittelee edes kohtalaisen aktiivisesti?
 
Ylös Pohja