Muu Salainen paheeni on sotkuisuus

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
En edes liiottele kun sanon, että mie saan huoneeni sotkuseks _koko_ ajan. Äitillä meinaa aina mennä hermo kun hän siivoaa (hän siis on sellanen kunnon siivoushullu, joten tulee aina imuroimaan miun huoneeseen ja järjestelemään tavaroita yms.) ja sit ei mee kun hetki nii on jo taas kunnon sekamelska ja kaikki maholliset tavarat sekasin. Heittelen aika kaikkea sinne tänne ja en vaan jaksa pitää minkäänlaista järjestystä miun huoneessa. Osittain varmasti mt-ongelmat vaikuttaa tähän, koska muistan että olin pienenä kunnon millitarkka ja miun huoneen piti olla aina tiptop, enkä sillon koskaan sotkenu millään tasolla. Mut oikeestaan heti kun mt-ongelmat tuli kuvioihin, en vaan välittäny elää tippaakaan. Tää ongelma ei näy pelkästään miun huoneessa, vaan ylipäänsä meidän talossa kyllä näkee missä päin mie oon liikkunu :D Kun syön, meinaan aina unohtaa viedä astiat. Kun käytän kuulokkeita sohvassa, jätän ne siihen. Kun käyn suihkussa ja tuun pyyhkeen kanssa miun huoneeseen, en jaksa viedä sitä takas. Jätän sellasia hirmu vaatekasoja miun huoneen lattialle. Jätän helposti myös ovet ja kaapit auki. En ymmärrä mikä siinä on, mutta kaikki tämmönen vaatii miulta kauheesti pinnistelyä ja väsyn lähes tyhjästä. Ja ei muuten puhettakaan että jaksasin tehä mitään kotitöitä, ellei oo oikeesti pakko / joku muistuta mua viittäkymmentä kertaa. Oon toivoton tapaus D:
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Hmm mulla on aika sama jooD:
Paitsi kai aina ollu tommonen sotkupetteri. Välillä taas tulee semmonen ettö sotku häiritsee ja ahdistaa joten pakko siivota
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Hmm mulla on aika sama jooD:
Paitsi kai aina ollu tommonen sotkupetteri. Välillä taas tulee semmonen ettö sotku häiritsee ja ahdistaa joten pakko siivota
Aah ihanaa, joku sieluntoveri edes D: Muakin se sotku häiritsee välillä, mutten silti jaksa tehdä asian eteen mitään D:
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
Sama juttu, paitsi oon aina ollu sotkunen. Oon asunut seittemässä asunnossa omilleen muuton jälkeen ja tää on eka asunto jossa oon saanut edes muuttolaatikot purettua.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Juu, samaistun. Onnistun sotkemaan kaikki paikat missä olen :D
 
Ylös Pohja