Seksuaalisuus & sukupuoli Seksuaalinen suuntautuminen (äänestys!!)

Mikä on sun seksuaalinen suuntautuminen?

  • Homo

    Ääniä: 2 2,6%
  • Lesbo

    Ääniä: 6 7,9%
  • Hetero

    Ääniä: 30 39,5%
  • Biseksuaali

    Ääniä: 20 26,3%
  • Panseksuaali

    Ääniä: 3 3,9%
  • Aseksuaali tai muuten acespec esim. demiseksuaali, grayace...

    Ääniä: 6 7,9%
  • Bicurious

    Ääniä: 0 0,0%
  • Queer

    Ääniä: 4 5,3%
  • Joku muu (kerro keskustelussa jos haluat!) tai en halua määritellä

    Ääniä: 1 1,3%
  • En tiedä tai ole varma

    Ääniä: 13 17,1%

  • Ääniä yhteensä
    76
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
307
Reaktioarvo
566
Et voi nähdä äänestyksestä, kuka on ruksannut minkäkin kohdan, joten jos haluat muidenkin tietävän seksuaalisen suuntautumisesi, kerro se viestillä. Kaikenlainen pohdinta aiheeseen liittyen ja oman seksuaalisen identiteetin tarkempi esitteleminen on tervetullutta.

Lahjaksi saatte kuvan aiheeseen liittymättömästä intianjättioravasta. intianjätti.jpg
 
Viimeksi muokattu:

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Bi gray ace! Laitoin siis molemmat, lol. Vaikkakin tää gray ace juttu on edelleen vähän epävarma, mutta sanoisin että kuitenkin identifioidun siihen kaikesta huolimatta, en tiedä mikä teknisesti ottaen olisin, mutta kysehän on identiteetistä, joten jos identiteettini on gray ace niin sitten se on :D muutenki häilyviä nuo rajat tuossa on et mikä nyt sit on grayseksuaalisuutta ja mikä ei. Normaalisti mulla siis on aika matala libido ja muutenkin oon yleensä ollu aika lailla haluton mihinkään seksuaaliseen kenenkään kanssa, mutta tähän on poikkeuksia välillä niin siksi gray ace :D en tiiä kuulostaako tyhmältä ja tää tuntuu monimutkaiselta mullekin mutta tuo nyt on se mihin jostain syystä identifioidun. Voisin varmaan hyvin olla alloseksuaalikin, mutta tää nyt tuntuu oikeammalta jostain ihmeen syystä.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,501
Ja siis kyllähän tossa näkyy et kuinka monta on äänestäny mitäkin? Vai meinaatko tolla viestillä et ei voi nähä kuka vastaa
 

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
Et voi nähdä äänestyksestä, kuka on ruksannut minkäkin kohdan, joten jos haluat muidenkin tietävän seksuaalisen suuntautumisesi, kerro se viestillä. Kaikenlainen pohdinta aiheeseen liittyen ja oman seksuaalisen identiteetin tarkempi esitteleminen on tervetullutta.

Lahjaksi saatte kuvan aiheeseen liittymättömästä intianjättioravasta. katso liitettä 627
ennen olin 100% hetero, mutta nyt olen alkanut epäilemään. ehkä mä sit oonkin bi vaikka se vielä tuntuu vieraalta ajatukselta mulle.
 
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
307
Reaktioarvo
566
ennen olin 100% hetero, mutta nyt olen alkanut epäilemään. ehkä mä sit oonkin bi vaikka se vielä tuntuu vieraalta ajatukselta mulle.
Sun pitää varmaan sitten tutkiskella asiaa tarkemmin tai elellä vaan menemään! Määkään en oo ihan varma mun suuntautumisesta ja se on ihan kivaa. Ei kai tässä oo kiire minnekään.
 

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
Sun pitää varmaan sitten tutkiskella asiaa tarkemmin tai elellä vaan menemään! Määkään en oo ihan varma mun suuntautumisesta ja se on ihan kivaa. Ei kai tässä oo kiire minnekään.
Olen samaa mieltä. Yritän olla itselleni armollinen tän asian suhteen sillä tää on kuitenkin uusi juttu itelle ja niin iso osa mua, että jos mä kokonaan tän kiellän, mä kärsin ite vaa kahta pahemmin.
 

huchu

she/they
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
233
Reaktioarvo
244
seksuaalinen suuntautuminen on mulle aina ollu vaikee määritellä ja oonki tässä monen vuoden ajan pyöritelly vaikka mitä termejä (pan, hetero, bi muutamanki kerran, lesbo...) mutta nykyään sanon vaan että oon queer :')
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Ihan täys hetero olen. ~joku tyyppi Idolsista
 

fundeeraaja

Asiantuntija
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
449
Reaktioarvo
464
Et voi nähdä äänestyksestä, kuka on ruksannut minkäkin kohdan, joten jos haluat muidenkin tietävän seksuaalisen suuntautumisesi, kerro se viestillä. Kaikenlainen pohdinta aiheeseen liittyen ja oman seksuaalisen identiteetin tarkempi esitteleminen on tervetullutta.

Lahjaksi saatte kuvan aiheeseen liittymättömästä intianjättioravasta. katso liitettä 627
Katsoin just viikonloppuna avara luonto apinadokumenttia ja siinä oli jotain tommosia ja kerrottiin että kun jotkut isot hedelmät kypsyy niin ne apinat haluis syödä niitä mut ne ei tiä et mitkä on kypsiä, joten ne odottaa että ne oravat löytää ne kypsät hedelmät ja sitten varastaa ne niiltä :D
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Hetero-juuso vai :D vai mikä ny olikaa
Joo, se se on. :D Piti googlata, koska en tiennyt/muistanut. En siis oo mikään Idols-fani. Toi klippi tuli joskus yhes YouTube-videos vain vastaan. :D
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,501
Katsoin just viikonloppuna avara luonto apinadokumenttia ja siinä oli jotain tommosia ja kerrottiin että kun jotkut isot hedelmät kypsyy niin ne apinat haluis syödä niitä mut ne ei tiä et mitkä on kypsiä, joten ne odottaa että ne oravat löytää ne kypsät hedelmät ja sitten varastaa ne niiltä :D
Hei määkin katoin viime viikolla sen saman xd
 
Ylös Pohja