Seksuaalisuus & sukupuoli Seksuaalinen suuntautuminen (äänestys!!)

Mikä on sun seksuaalinen suuntautuminen?

  • Homo

    Ääniä: 2 2,6%
  • Lesbo

    Ääniä: 6 7,9%
  • Hetero

    Ääniä: 30 39,5%
  • Biseksuaali

    Ääniä: 20 26,3%
  • Panseksuaali

    Ääniä: 3 3,9%
  • Aseksuaali tai muuten acespec esim. demiseksuaali, grayace...

    Ääniä: 6 7,9%
  • Bicurious

    Ääniä: 0 0,0%
  • Queer

    Ääniä: 4 5,3%
  • Joku muu (kerro keskustelussa jos haluat!) tai en halua määritellä

    Ääniä: 1 1,3%
  • En tiedä tai ole varma

    Ääniä: 13 17,1%

  • Ääniä yhteensä
    76

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
en tiedä, tai olen ollut vain miehen kanssa mutta en tykkää luokitella itseäni joten en ole juuri miettinyt asiaa
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20
Reaktioarvo
20
umm oon lesbo ja tällä hetkellä ihastun vaa mua ainaki 10-20v vanhempiin tää on outoo ja ku haluisin nähä oman ikösetki hyvän näkösinä mut jotenki en osaa ja tuntuu et oon hirveen outo ku tykkään vaan vanhemmista ja et se ei olis ”normaalii” :(
 
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
307
Reaktioarvo
566
Nostetaanpa tätä keskustelua pikkusen! Uudetkin siis nyt hophop vastaamaan!

PS. Itse pistin ruksit kohtiin queer ja en ole varma. Yhden nimikkeen löytäminen tuntuu älyvaikeelta kun mikään ei oikein istu, siksi queer/vino/mitänäitänyton on kiva. Ennen sanoin olevani pan, mutta peräännyin siitä hieman, kun en sittenkään ollut varma, että pystyisinkö kumminkaan sekaantuun miehiin.
Romantiikka on mulle vaikeaa tai pöljää tai hämmentävää. Luulen olevani jossain aromanttisuuden harmaalla alueella, mutta se ei varsinaisesti ole seksuaalisuutta se.
 

varjojenmaa

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
300
Reaktioarvo
305
Puolustan oikeutta olla määrittelemättä itseään. En halua antaa omalle suuntautumiselleni mitään määreitä, vaikka tällä hetkellä juuri kukaan ei herätä itsessäni mitään. En siis missään tapauksessa kritisoi tarkkaa määrittelyä, mutta muistutan vaan että on täysin ok jättää kertomatta tai määrittelemättä itsensä.
 
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
307
Reaktioarvo
566
Puolustan oikeutta olla määrittelemättä itseään. En halua antaa omalle suuntautumiselleni mitään määreitä, vaikka tällä hetkellä juuri kukaan ei herätä itsessäni mitään. En siis missään tapauksessa kritisoi tarkkaa määrittelyä, mutta muistutan vaan että on täysin ok jättää kertomatta tai määrittelemättä itsensä.
Totta! Äänestyksemme on siinä suhteessa vajavainen että siitä puuttuu "en halua määritellä" -kohta. Lisäänpä sen sinne ja ne jotka eivät itseään halua määritellä, voivat muokata vastaustaan!

Edit: ärsyttävää on vain se, että vastausvaihtoehtojen määrä on rajallinen, joten jouduin laittamaan "en halua määritellä" -kohdan samaan "joku muu" -kohdan kanssa, mikä ei ehkä ole ihanteellista...
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Pohja