Seurustelu Seurustellaan ihastuksen kaa <3

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
en voi käsittää tätä... hän on miun poikaystävä :0!

joka tapauksessa... mie eka kerron maanantaista ja tiistaista vähän :)!

myö nähtiin maanantaina ja menin hänelle yöks (olin yötä myös tiistaina, eli nyt omassa kotona). maaantaina katottiin masked singeriä x) ja no puhuttiin myös lapsista. ollaan molemmat samalla linjalla sen kaa, ettei haluta lapsia, vaan ainakin kaks kissaa. mutta sanoin kuitenkin, että jos hän muuttaa mielen joskus, niin tottakai voin joustaa (koska hän on miulle tärkee). noh, hän oli ajatellu olevansa se, joka tulis joustaa :D mutta kenenkään ei onneks tarvii joustaa tässä :)

tiistai aamuna jäin sitten hänen sängylle pötköttelee, kun hän lähti kouluun. kun hän nous sängystä, niin otti lusikkaan ja pussas otsalle <3 ja sit kun hän oli vielä ihan lähössä, niin pussas otsalle ja myös huulille ;w; miulla oli vähän nasty olo, kun en ollu tietenkään vielä pessy hampaita, mutta häntä se ei häirinny <3 ja tottakai halasin häntä! ja hän sitten taas sano "heippa muru" ;w;

sillä aikaa kun hän oli poissa, niin miepä päätin viikata hänen kuivat vaatteet narulta sängylle. LUOJAN KIITOS mie tein sen, koska kun hän tuli kotiin, niin tottakai oli nälkänen ja väsyny, että... jos oisin ollu hän, niin en ois ainakaan ite jaksanu mitään pyykkejä laittaa.
hän myös illalla tokas, ettei ymmärrä sitä miten jaksan häntä ja "varsinkin kun tulin kiukkusena takas"... mie en huomannu mitään :D??? hän ei todellakaan ollu purkanu sitä minuun, eikä oikeestaan niinkään näyttäny sitä kiukkuu, että...hän ilmas sen hyvin aikuismaisesti (tiedosti asian, että hei nyt miulla on nälkäkiukku ja otti sitä omaa tilaa ja rentoutu omalla tavalla).

illemmalla mentiin suihkuun, mikä oli vähän jänskää, kun ei oltu nähty toisiamme aiemmin alasti. se ei ahistanu, vaan...jännitti ja hermostutti hyvällä tavalla. NOH, suihkun jälkeen kun oltiin saatu vaatteet päälle ja...mie menin harjaa hiuksia vessaan. hän jäi siihen oven suulle seisoo ja kysy, "arvaa mikä huono puoli pitempi hiuksisessa _tyttöystävässä_ on?". mie en ollu vielä prosessoinu hänen sanojaan ja kysyin, "no?", johon hän vastas, "mun suihkukaivo tulee olee täynnä sun hiuksia". siinä vaiheessa se klikkas... mie käännyin ympäri hymyillen ja tokasin, "tyttöystävä?!". hän hymyili, pyöräytti silmiä sekä sit sano, "sua ei varmaan haittaa, että kutun sua mun tyttöystäväks"... ei tosiaankaan! halasin häntä, suutelin häntä ja halasin häntä :D koko illan vaan virnuilin... en voinu lopettaa hymyilemästä! paras päivä ikinä ja aika kiva, että meiän päivä on 20! mukavan pyöree luku.

suihkun jälkeen katottiin masked singeriä ja...se oli vaan täydellistä. miulla oli lämmin peitto siinä päällä, olin suihkun raikas ja...maikkarilta ohjelmaa... tosi nostalgista...

noh, sen jälkeen hän vielä hiero miun selkää (jumankauta se oli jumissa, eikä ihme kun istun selkä mutkalla), jonka jälkeen käytiin nukkuu (hän otti ihan kunnolla lusikkaan ;w;)

aamulla oli aika surullista, että mie jouduin herätä ennen häntä :( pussasin otsalle, kun nousin tekemään aamutoimet... kun olin lähössä, niin halasin häntä, pusuttelin poskelle ja huulille <3 sekä kirjotin myös pienen lapun, jossa luki jotenkin "huomenta ihana <3 älä juo kauheesti kahvii tai muuten... :mad: viikonloppuna sit nähään <3 oot ihana <3" :D

(seuraavaan keskusteluun kirjotan yhestä toisesta jutusta häneen liittyen <3 ja siihen aivan ihanaa kirjottaa, "poikaystävä".... apua... en oo vieläkään kunnolla prosessoinu :D vaikka tää tuntuu siis just oikeelta ja luonnolliselta, mutta ensimmäinen parisuhde ikinä.
 

Karzaa

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
435
Reaktioarvo
423
Äää miten ihanaa, en kestä. D: Olispa itellänikin joku. :3 Paljon onnea! <3
 

Desvelada

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
173
Reaktioarvo
154
Sun keskusteluja aiheesta on aina niin ihana lukea! :3
Todella suuret onnittelut teille <3
 
Ylös Pohja