Aihe vapaa Siis en ainakaan lähtenu ruokailusta vessaan itkemään koska

Liittynyt
20.4.2022
Viestejä
2,183
Reaktioarvo
949
X ei tullu mun kans istumaan

Siis se istu VIEREISEEN PÖYTÄÄN vaikka sanoin sen nimen ja heilautin kättä.

En tiiä että eikö se kuullu tai jotaki.

Mutta ois se silti voinu tulla. Ärsyttää ko se on ollu mulle aina ykkönen mutta mie en oo sille ikinä. Enkä tarkota että sen pitäs laittaa mut kaikkien sen muitten kavereitten eelle ja olla vaan 24/7 mun kanssa. Mutta uhrais edes vähän aikaa mullekki.

Harmittaa ko se ei IKINÄ tuu mun viereen ruokailussa. Eikä kyllä muutenkaan. Syynä on ollu se että istun ihan huonossa paikassa ja mun kaveri on ärsyttävä.
Istuin nyt siellä missä seki ja eri kaverin kanssa.

Eniten kai harmittaa se että X on mulle ihan hirveän tärkeä ja rakas ja välitän siitä ihan liikaa. Voisin tehä ihan mitä vaan sen takia mutta se ei välitä.

Onneks tää mun kaveri jonka kans istuin oli ihana ja lohutti<3

Ja hyi yks ope kysy että onko kaikki hyvin ja olin että "jooo" vaikka kyyneleet valu pitkin naamaa :DD

Ja seiskan poikien ilmeet oli kyllä vähän että mitävittua ko lähin vetämään sieltä ruokailusta xD

Lol varmaan näytti että se mun kaveri ois sanonu jotaki ilkeetä ja oisin suuttunu sille ko vaan lähin siitä pöyästä ja sit se seuras perässä lmao
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Feel you, otan osaa. On tullu itsekkin tuo käytyä yläasteellä ja kakkaahan se on kun kaverini oli poissa koulusta olikohan ysi vai kasiluokan lopuilla, ne toiset kaksi meni aina eri pöytään istumaan, kerran yritin istua toisen niistä luo ja se toinen vain kiilasi väliin ja minä jäin yksin. Ne oli niitä ihmisiä jotka tuli kehumaan ja onnittelemaan kun olin viettänyt päivän niin etten aktiivisesti mennyt heidän luokse. Ja jos kysyin miksei ne ikinä tule mun luo esim käytävällä, syy oli ettei ne voi pakottaa mua olemaan niiden kanssa. Joo o tsemppiä.
 
Liittynyt
20.4.2022
Viestejä
2,183
Reaktioarvo
949
Ja se on laittanu multa yhtäkkiä joku aika sitten sijainnin pois. Ei siinä mittään jis sitä ei halua pitää päällä. Mutta ko kysyin asiasta, se vastas että "ei se näy ko muutamille". Öööö miks mie en kuulu niihin muutamiin?? Ja ees nää mitään sen pms. Enkä oo kiinnitettynä snäpissä. Eikä se välttis vastaa jos kirjotan jotaki snäpissä vaan se laittaa vaan naamakuvan://
 
Liittynyt
20.4.2022
Viestejä
2,183
Reaktioarvo
949
Feel you, otan osaa. On tullu itsekkin tuo käytyä yläasteellä ja kakkaahan se on kun kaverini oli poissa koulusta olikohan ysi vai kasiluokan lopuilla, ne toiset kaksi meni aina eri pöytään istumaan, kerran yritin istua toisen niistä luo ja se toinen vain kiilasi väliin ja minä jäin yksin. Ne oli niitä ihmisiä jotka tuli kehumaan ja onnittelemaan kun olin viettänyt päivän niin etten aktiivisesti mennyt heidän luokse. Ja jos kysyin miksei ne ikinä tule mun luo esim käytävällä, syy oli ettei ne voi pakottaa mua olemaan niiden kanssa. Joo o tsemppiä.
Eikäää tuo on kyllä melkosen tuttua kuultavaa://

"No pitäskö mun sitten lopettaa nuitten muitten kans oleminen vaikka neki on mun parhaita kavereita?" Öööö ei??
 
Liittynyt
20.4.2022
Viestejä
2,183
Reaktioarvo
949
Ää, aika hankalalta tilanteelta kuulostaa. :( Ei vissiin näytä arvostavan sua? Aika törkeetä, että toista pidetään näkymättömänä.
No ei ainakaan tunnu siltä että oisin kovin kärjessä sen prioriteettilistalla ://

Ehotin näkemistä syyslomalla ja se sano että varmaan loppuviikosta onnistuis. Mutta jotenki epäilen että se keksii jotaki muuta :(
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,999
Reaktioarvo
8,483
No ei ainakaan tunnu siltä että oisin kovin kärjessä sen prioriteettilistalla ://

Ehotin näkemistä syyslomalla ja se sano että varmaan loppuviikosta onnistuis. Mutta jotenki epäilen että se keksii jotaki muuta :(
No mitä se keksisi? Homoilua?
 

badassbish

Pihalla oleva opiskelija
Liittynyt
14.7.2021
Viestejä
216
Reaktioarvo
269
Feel u bro, toki oon lukios eikä tää mun vastaavanlainen "bff" (tai no, välil toinen on tollane ja välil molemmat, miten vaa) edes tajua ikinä tekevänsä väärin
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
No ei ainakaan tunnu siltä että oisin kovin kärjessä sen prioriteettilistalla ://

Ehotin näkemistä syyslomalla ja se sano että varmaan loppuviikosta onnistuis. Mutta jotenki epäilen että se keksii jotaki muuta :(
Kieltämättä vaikuttaa siltä, ettei hän olisi tosissaan sun kanssa. 🤔

Kannattaa tällaisissa tapauksissa olla rehellinen itselleen ja miettiä kaksi kertaa, onko kaverisuhde yhtään sen arvoinen. Kyseinen henkilö vaikuttaa enemmän vievän sulta energiaa kuin tuovan iloa elämään, vaikka ennen olisi saattanut olla toisinpäin. Omista kokemuksistani voin sanoa, että välietapin pitäminen tuollaisista suhteista ainakin hetkeksi rauhoittaa ja tuo hyvän olon. Samalla kyseinen henkilö varmasti voi parhaassa tapauksessa alkaa kyseenalaistaa käytöstään. Muista kuitenkin, että happamia ihmissuhteita ei tarvitse loputtomiin sietää. :)
 
Ylös Pohja