Siis herranjestas näitä nykytiktoknuoria

terpi

Asiantuntija
Reaktioarvo
243
Näin semmoset vidin että jaa jos oot nuori ja juonu tai tupakoinu ja kommentoin että en oo mitään niistä tehny ja oon 16 ja sit siihen vastas joku että en mäkään oon 14 ja joku vastas siihen jotaki että ”damn te ette oo yhtään hauskoja” niinku mitäää ja se 14v vielä vastas että kyllä se aikoo juoda myöhemmin kun nyt on niin ”strictick parents” emt mitä on suomeks ja vastasin sille yhelle että alkoholin juomisella ei oo mitään tekemistä hauskan pidon kans ja sille toiselle että älä vaan ala juomaan sen takia että joku painostaa sua ja sit ne kommentit oli muutenki täynnä että ”en tiedä ketään alaikästä joka ei jois tai polttais” ja ”nössöt ei juo” ja ”mitä hauskaa teidän elämäs on jotka ei juo”

huoh hoih voitteko antaa vaan ihmisten pitää ittensä terveenä ja kunnossa ettekä painosta nuoria pilaamaan elimistönsä

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
aaa okei ja sit muka tutkimusten mukaan nuoret juo nykyään vähemmän? Epäuskottavaa mutta kai se sit nii on.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Joo tai sit ne on vaa noi tiktok jonnet
Onneks en oo enää teini, huomaan että mua alkaa vuosi vuodelta ärsyttää nuoriso enemmän. Vaikka varmaan se oli melkein yhtä perseestä sillon ku itekin olin joku yläasteikänen. Ja varmaa olin itekin ärsyttävä. Eikä sillä että olisin kauheen aikuinen oon kuitenkin itsekin vasta 22 mut silti. Kaikkk toi esitys saa oikeasti mun hermot kireelle, oon niin täynnä sitä että ihmiset esittää ja hakee hyväksyntää. Totta kai tää pätee moneen aikuiseenkin myös.

terpi

Asiantuntija
Reaktioarvo
243
Onneks en oo enää teini, huomaan että mua alkaa vuosi vuodelta ärsyttää nuoriso enemmän. Vaikka varmaan se oli melkein yhtä perseestä sillon ku itekin olin joku yläasteikänen. Ja varmaa olin itekin ärsyttävä. Eikä sillä että olisin kauheen aikuinen oon kuitenkin itsekin vasta 22 mut silti. Kaikkk toi esitys saa oikeasti mun hermot kireelle, oon niin täynnä sitä että ihmiset esittää ja hakee hyväksyntää. Totta kai tää pätee moneen aikuiseenkin myös.
Mua kans vähä pelottaa et mun siskot menee tähän paskaan mukaan tai et mun kaverit alkaa painostaa liikaa ja sitte itte sorrun vaikka oon kuitenki vahvasti sitä vastaan (siis alaikäisten alkoholinjuontia ja tupakan polttoa ja vähä aikustenki) ja sit musta tulee yhtä kauhee nuori D: vaikka oon tälläki hetkellä ärsyttävä ja perseilevä ymsyms teini mut kummiski xd

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Mua kans vähä pelottaa et mun siskot menee tähän paskaan mukaan tai et mun kaverit alkaa painostaa liikaa ja sitte itte sorrun vaikka oon kuitenki vahvasti sitä vastaan (siis alaikäisten alkoholinjuontia ja tupakan polttoa ja vähä aikustenki) ja sit musta tulee yhtä kauhee nuori D: vaikka oon tälläki hetkellä ärsyttävä ja perseilevä ymsyms teini mut kummiski xd
Jos olet sitä vastaan niin sulla ei ole mitään syytä sortua siihen. Jos sun kaverit painostaa niin jätä ne.

Girlofpunk

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,595
Latasin Tiktokin joskus puolisen vuotta sitten ihan läpällä ja oon koukussa siihen. Sieltä löytyy siis sen verran koomisia videoita joita sit laittelen frendeille. Muuten koko mesta aika syöpää välillä. Nuoriso perseilee, haukkuu ja kiusaa muita puhumattakaan puolialastomista teinitytöistä hyi saatana. Nykynuoret on kyllä pahimpia mitä löytyy.
Huutikset aina niille nuorille jotka jossain kauppakeskuksen käytävillä tekee tiktokkeja :ROFLMAO: on se hassun näköstä kameroista.

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Reaktioarvo
1,636
Näin semmoset vidin että jaa jos oot nuori ja juonu tai tupakoinu ja kommentoin että en oo mitään niistä tehny ja oon 16 ja sit siihen vastas joku että en mäkään oon 14 ja joku vastas siihen jotaki että ”damn te ette oo yhtään hauskoja” niinku mitäää ja se 14v vielä vastas että kyllä se aikoo juoda myöhemmin kun nyt on niin ”strictick parents” emt mitä on suomeks ja vastasin sille yhelle että alkoholin juomisella ei oo mitään tekemistä hauskan pidon kans ja sille toiselle että älä vaan ala juomaan sen takia että joku painostaa sua ja sit ne kommentit oli muutenki täynnä että ”en tiedä ketään alaikästä joka ei jois tai polttais” ja ”nössöt ei juo” ja ”mitä hauskaa teidän elämäs on jotka ei juo”

huoh hoih voitteko antaa vaan ihmisten pitää ittensä terveenä ja kunnossa ettekä painosta nuoria pilaamaan elimistönsä
Oon just samaa mieltä kuin säkin.

snowflake

Asiantuntija
Reaktioarvo
925
Vaikka olen 15 niin pystyn silti samaistumaan tähän, koska tuntuu siltä että poikkean tietyissä asioissa ja mielipiteissä paljonkin muista nuorista. Etenkin se että miksi niin nuoret haluaa pilata keuhkot ja maksan vain siksi, että joku toinen painostaa alkoholiin ja tupakkaan? Ei ajatella terveys haittoja joita niistä pidemmän päälle aiheutuu. Ymmärrän sen että joidenkin nuoruuteen kuuluu esim. alkoholin maistelu mutta se että sitä tehdään painostuksen alaisena on todella väärin. Eikä se muutenkaan ole hyväksi. Se on totta että tiktokissa törmää kaikenlaisiin vääryyksiin ja nimen omaan toi iän luokittelu ja moittiminen vaikka heikoksi, noloksi tai epäkypsäksi sen takia ettei juo tai polta joka on todella väärin. Se on muistettava et sellaset ihmiset jotka aiheuttaa sulle enemmän pahaa kuin hyvää oloa tai painostaa sua niin ne ei ole sun oikeita kavereita ja niistä on vaan päästettävä irti. Sen voin sanoa omasta kokemuksesta.
Kuulostan nyt kunnon kukkahattutädiltä mutta tää on mun mielipide ja mun mielestä on tosi tärkeä aihe jota pitäisi tuoda enemmän esille. D:

Ylös Pohja