Luen sitä sun tätä, kunhan kirja ei oo rikosromaani ja on mieluiten kaunokirjallisuutta. Kiitti suositteluista!Minkälaisista kirjoista pitäsit vai luetko mitä tahansa? Itse suosittelen Thomas Eriksonin kirjoja, mm. Idiootit ympärilläni tai Psykopaatit ympärilläni. Jos siis tykkää lukea psykologiaan ja käyttäytymiseen pohjautuvaa kirjallisuutta.
Voin myös suositella yhtä nuortenromaania, joka on kirjailija Terhi Rannelan kirja Taivaan Tuuliin. Tässä kirjan takakansiteksti: “Tämä on sota ja minä olen yhden tytön armeija”, Aura päättää. Äidin tapaturmainen kuolema muuttaa Auran koko maailman. Uudessa koulussa yksinäinen tyttö joutuu silmätikuksi ja alkaa hakea turvaa erilaisista sankarihahmoista: ensin Peppi Pitkätossusta, sitten sodan jumalasta Pallas Athenesta."
Tässäpä muutama hyvä kirja, joita tuli mieleen.
Eikä! Ihan lemppari!Eräs taiteilija kirjoitti maalamisen vaikeuksista.. uskoakseni nimi oli "Taisteluni"..
Ja minä kun luulin, että luet vain julkisten vessojen seiniä!Eikä! Ihan lemppari!
vautsi, en olisi uskonut että sinäkin nautit siitä kulttuurilegendasta!Eikä! Ihan lemppari!
Mikä minussa aiheuttaa epäuskon...vautsi, en olisi uskonut että sinäkin nautit siitä kulttuurilegendasta!
olemuksesi se vain mättää…Mikä minussa aiheuttaa epäuskon...
Kerro lisää...olemuksesi se vain mättää…
en uskalla, pelkään reaktiotasi…Kerro lisää...
Kerro tai suutun...en uskalla, pelkään reaktiotasi…
arvasin että olet tuollainen pikakiihtyvä höyryveturi!Kerro tai suutun...
Se oli leikinlaskua... nyt voit kertoa lisää.arvasin että olet tuollainen pikakiihtyvä höyryveturi!
en millään luota sanomaasi enään…Se oli leikinlaskua... nyt voit kertoa lisää.
Tekosyitä, tekosyitä...en millään luota sanomaasi enään…
"Enään"en millään luota sanomaasi enään…
en ikinä valehtele! miten kehtaat lurjimus… olisin kertonut pian.Tekosyitä, tekosyitä...
oletko joskus lukenut niitä?"Enään"
Ja minä en lue enää viestejäsi, hyvää ignorea!
En kyllä.en ikinä valehtele! miten kehtaat lurjimus… olisin kertonut pian.
oletko joskus lukenut niitä?
sitä minäkin…En kyllä.