Suositelkaa joitain kirjoja

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Ei tarvitse perustella miksi suosittelet, mut toki jos haluat suositella, niin siitä vaan.

Ei saa suositella raamattua tai Ilkka Remeksen kirjoja.
 

Bones99

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
290
Reaktioarvo
230
Minkälaisista kirjoista pitäsit vai luetko mitä tahansa? Itse suosittelen Thomas Eriksonin kirjoja, mm. Idiootit ympärilläni tai Psykopaatit ympärilläni. Jos siis tykkää lukea psykologiaan ja käyttäytymiseen pohjautuvaa kirjallisuutta.

Voin myös suositella yhtä nuortenromaania, joka on kirjailija Terhi Rannelan kirja Taivaan Tuuliin. Tässä kirjan takakansiteksti: “Tämä on sota ja minä olen yhden tytön armeija”, Aura päättää. Äidin tapaturmainen kuolema muuttaa Auran koko maailman. Uudessa koulussa yksinäinen tyttö joutuu silmätikuksi ja alkaa hakea turvaa erilaisista sankarihahmoista: ensin Peppi Pitkätossusta, sitten sodan jumalasta Pallas Athenesta."

Tässäpä muutama hyvä kirja, joita tuli mieleen.
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Minkälaisista kirjoista pitäsit vai luetko mitä tahansa? Itse suosittelen Thomas Eriksonin kirjoja, mm. Idiootit ympärilläni tai Psykopaatit ympärilläni. Jos siis tykkää lukea psykologiaan ja käyttäytymiseen pohjautuvaa kirjallisuutta.

Voin myös suositella yhtä nuortenromaania, joka on kirjailija Terhi Rannelan kirja Taivaan Tuuliin. Tässä kirjan takakansiteksti: “Tämä on sota ja minä olen yhden tytön armeija”, Aura päättää. Äidin tapaturmainen kuolema muuttaa Auran koko maailman. Uudessa koulussa yksinäinen tyttö joutuu silmätikuksi ja alkaa hakea turvaa erilaisista sankarihahmoista: ensin Peppi Pitkätossusta, sitten sodan jumalasta Pallas Athenesta."

Tässäpä muutama hyvä kirja, joita tuli mieleen.
Luen sitä sun tätä, kunhan kirja ei oo rikosromaani ja on mieluiten kaunokirjallisuutta. Kiitti suositteluista!
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,955
Reaktioarvo
8,464
Eräs taiteilija kirjoitti maalamisen vaikeuksista.. uskoakseni nimi oli "Taisteluni"..
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Auchwitzin tatuoija, Cilkan tarina, kolme sisarusta(kaikki nämä Heather Morrisilta)
Neiti peregrinen koti eriskummallisille lapsille
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,445
Reaktioarvo
2,336
Itse olen nyt lukenut Nora Robertsin "Valitun aikakirjat"-trilogian. Mukava post-apokalyptinen tarina.
 
Ylös Pohja