Aihe vapaa suositelkaa miulle kuulokkeita :D

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
alkaa tympiä nuo nykyset kun ne on aivan syvältä... miulla on tällä hetkellä jbl live 460nc -kuulokkeet ja en vois olla pettyneempi. niissähän on sellanen "kätevä" toiminto että kun ne ottaa korvilta pois niin niistä kuuluva ääni lakkaa. se toki kuulostaa lähtökohtasesti hyvältä, mutta se toiminto on todella yliherkkä. ei siis todellakaan tarvii kun pikkusen liikauttaa päätä niin heti kuuluu *plup* ja yhtäkkiä esim. video menee vaan pauselle heti. lisäks noi on oikeesti aika epämukavat korvilla, ei esim. iltaisin voi todellakaan ennen nukkumaanmenoa kuunnella mitään ilman että tuntuu pahalta ja koskee. haluisin nappikuulokkeet mutta niiden kanssa aina saanut vähän taistella kun ei tahdo korvissa pysyä oikein millään D: ja en sellasia uskalla ostaa kun sitten jos ostankin vaikka kalliit ja eivät meekään korviin, nii on aikamoinen pettymys. tosin veljellä on nyt jotkut sellaset mitä mietin myös itelleni, niin ehkä niitä hänen vois kokeilla. jos tiedätte jotain hyviä niin ois kiva kuulla :)
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,947
Reaktioarvo
5,738
Mulla on samat kuulokkeet ja siis ton ominaisuudenhan saa siis pois päältä:)

Eniten mua ärsyttää näissä se "google assistant is not connected". Saakeli ku se huutaa tuota välillä jos makaa sängyssä kylellään tms ja erehtyy koskemaan toiseen korvalliseen.
Ja siis onhan ne silleen epämukavat pidemmän päälle eikä tahdo pysyä aina päässä (jos kumartuu eteen niin lähtee luistamaan jne) mut oon vaan alistunut et kaikki kuulokkeet on huonoja.

Mut tuon yksittäisen ominaisuuden saa pois päältä. Kertokaa toki jos ton ääni assistentin sais kokonaan jotenkin kytkettyä irti...
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Mulla on tällä hetkellä Sound of Sweden Nero tx. Todella hyvät on olleet. Pysyy korvissa ja akunkesto on aika huikea. Vastamelu tosi jees, ei häiritse esim. bussissa äänet. Ainoa miinus on se, että matalinkin äänenvoimakkuus on hiljaisessa ympäristössä liian kova, mulla on niin herkät korvat. Olen joutunut säätämään puhelimen äänen laadun ihan minimiin että kestän.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Mulla on samat kuulokkeet ja siis ton ominaisuudenhan saa siis pois päältä:)

Eniten mua ärsyttää näissä se "google assistant is not connected". Saakeli ku se huutaa tuota välillä jos makaa sängyssä kylellään tms ja erehtyy koskemaan toiseen korvalliseen.
Ja siis onhan ne silleen epämukavat pidemmän päälle eikä tahdo pysyä aina päässä (jos kumartuu eteen niin lähtee luistamaan jne) mut oon vaan alistunut et kaikki kuulokkeet on huonoja.

Mut tuon yksittäisen ominaisuuden saa pois päältä. Kertokaa toki jos ton ääni assistentin sais kokonaan jotenkin kytkettyä irti...
ugh joo toi ääniassistentti homma on ärsyttävä D: miten sen toisen ominaisuuden saa pois? :o oon koko ajan miettiny et pakko se on saada jostain. totta että oikeestaan mitkään kuulokkeet ei varmaan oo erityisen mukavat
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,947
Reaktioarvo
5,738
ugh joo toi ääniassistentti homma on ärsyttävä D: miten sen toisen ominaisuuden saa pois? :o oon koko ajan miettiny et pakko se on saada jostain. totta että oikeestaan mitkään kuulokkeet ei varmaan oo erityisen mukavat
Siis sen sovelluksen kautta voi kytkeä pois käytöstä:)
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,448
Reaktioarvo
2,338
Itselläni päivittäisessä käytössä JBL Tune700BT, kuppimalliset tietenkin, koska kaikki nappikuulokkeet putoavat korvistani heti kun pienikin ilmanvirta menee ohi. Suositten, hyvä äänenlaatu ja akun kesto, mukana tulee myös aux-piuha.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Kokeile vielä uudestaan ja oota et se kerkee "astua voimaan"
kokeilin monesti ja ootin aina kauan mut ei mitään vaikutusta :( ehkä ostan uudet ku muutenki aina taistelu jbl -kuulokkeiden kans :D en vaan yhtään tiiä mitkä ostais
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,947
Reaktioarvo
5,738
kokeilin monesti ja ootin aina kauan mut ei mitään vaikutusta :( ehkä ostan uudet ku muutenki aina taistelu jbl -kuulokkeiden kans :D en vaan yhtään tiiä mitkä ostais
Aa aivan. Kyllä tuo mulla toimii? Miten vanhat ne on? Meniskö takuuseen?
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Aa aivan. Kyllä tuo mulla toimii? Miten vanhat ne on? Meniskö takuuseen?
apua, en yhtään muista mut sen verran uudet että varmasti takuu vielä voimassa. reilusti alle vuoden ne on miulla ollu. itse asiassa jo tosi monet jbl -kuulokkeet menny takuuseen niin tää on varmaan jo neljäs kerta kun vien kuulokkeet Prismaan ja pyydän rahoja takas takuuta vastaan :D
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,885
Reaktioarvo
1,407
Itellä käytössä sellaset ihan perus kuppimalliset jbl kuulokkeet, en muista tarkkaa mallia, oisko ehkä tune 500. Niissä ei oo mitään ylimäärästä, ihan normi kuulokkeet ja hyvin toimii. Sit on tietysti tietokoneella käytössä Corsair hs45 kuulokkeet, mut ne on sitten pelikuulokkeet, paremmat tosin kun nuo jbl kuulokkeet.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,489
Itellä on JBL UA Flash X langattomat kuulokkeet.
Ne pittäis olla sellaset kuulokkeet et pysyy päässä (sopii urheiluun ja on myös hienkestävät). Suojia niihin on kolmen kokosia (siinä siis on tavallaa se pikkunen nappiosa mikä mennee korvaan ja sit kuulokkeen päälle semmone suoja. Siihen toki voi käyttää muidenkin kuulokkeiden suojia jos vaan löytää sopivat). Toki jos sul on liian pieni korva tai liian tiukka korvakäytävä (kuten mulla) nii voi olla hankala käyttää. Itelläki pitää säätää tosi pitkään et saan ne ees jotenki pysyy päässä (nykyään käytän niin usein pipoa päässä et se auttaa hyvin lol) ja toinen meinaa siitä huolimatta tippua. Et jos sun korvat on kovin pienet nii en välttämättä suosittele. Mut se onki sit ainoo huono puoli minkä keksin, muuten toimii tosi hyvin vaikka itellä on yli 5v vanha rämä puhelinki minkä vois luulla vaikuttavan jonku verran esim äänenlaatuun :D
Akun kesto on 10+40h
Niiden hinta vaihtelee, ite ostin Verkkokauppa.comista 69,00€
 
Viimeksi muokattu:

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,947
Reaktioarvo
5,738
apua, en yhtään muista mut sen verran uudet että varmasti takuu vielä voimassa. reilusti alle vuoden ne on miulla ollu. itse asiassa jo tosi monet jbl -kuulokkeet menny takuuseen niin tää on varmaan jo neljäs kerta kun vien kuulokkeet Prismaan ja pyydän rahoja takas takuuta vastaan :D
Kannattaa ihmeessä jos tuo ominaisuus ei toimi
 
Ylös Pohja