Ruoka Syöks kukaan muu epäterveellisesti...?

Liittynyt
14.3.2021
Viestejä
48
Reaktioarvo
69
Syötteks te kuinka epäterveellisesti teijän mielestä? :D
Ja onks joku päivä jona te syötte enemmän ku muina päivinä?

Mä syön itteni mielestä vähän epäterveellisesti ja mä syön eniten lauantaisin... en tiiä miks... :)
 

Makkachin

Puudeli
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,137
Reaktioarvo
1,171
Kyllä, syön erittäin epäsäännöllisesti ja ruokailujen välillä pitkiä taukoja (tätä tosin en halua edes muuttaa koska sopii mulle), liikaa sokeria ja liian vähän mitään oikeaa ja hyvää ruokaa. Ei tavallisesti riipu päivästä.
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,387
Syön paljon vihanneksia, marjoja ja kasviksia niin sen puolin terveellisesti, mutta oon hirvee sokerihiiri ja maitosuklaata menee aika paljon ja liikaa myös eineksiä ja energiajuomia niin se ei tietenkään ole hyvä asia, mutta uskon syöväni terveellisesti nyt kuin vaikkapa 10 vuotta sitten jolloin elin lähinnä suklaalla ja tupakalla.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Syön aika epäsäännöllisesti. Etenkin viikonloppuisin. Saatan unohtaa syödä lämmintä ateriaa koko päivänä ja sitten korvaan sen vahingossa herkuilla. Viikolla syön yleensä ihan hyvin.
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Syön pääsääntöisesti aika terveellisesti (mutta en kyllä säännöllisesti) mutta syön siihen päälle kyllä ihan liikaa herkkuja.

Enkä varmaan tarpeeksi kasviksia ja hedelmiä kyllä. Pitäis petrata siinä.
 

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
En ainakaa mailma terveellisimmin, en kauheest kiinnitä huomioo siihe D:
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Syön muutoin terveellisesti, mutta erittäin yksipuolisesti ja liian vähän, joten en sittenkään terveellisesti.
 

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
Perus kotiruokaa, pyrin aina ottamaan kasviksia viereen. Välipalaksi ja iltapalaksi hedelmiä jne. eli ihan terveellisesti. Viikonloppuna tulee herkuteltua enemmän tai vähemmän ja joskus kesken viikon mutta sitä olen pyrinyt välttämään. :)
 
Ylös Pohja