Katsoin kuvia ja näyttää aika kiinnostavalta!Se on hauska tauti, tekee keuhkoista aika rajun näköiset TT-kuvissa äityessään pahaksi. Toivottavasti selviät lievillä oireilla, paranemisia!
Kiitos!Paranemisia!
Oliko virallinen vai kotitesti?
Kiitos!Paranemisia ja jaksamista! Koita saada levättyy
Tsemp D:Noniiiiin tilannepäivitys: Kotitesti näyttää positiivista.
Mulla on vähän ulkopuolinen olo koska en missään kohtaa ottanu rokotuksia koronaan :D:Täs rupesin miettimään et ku jossain sanottiin että kaikki saavat joskus koronan. Ja jos mulle ei ois koskaan sitä tullut niin oisin tuntenut oloni aika ulkopuoliseksi. Niin se on ainoo positiivinen puoli tässä et oon saanut koronan niinkuin muutkin. Sori jos tää triggeröi jotain jolla ei ole ollut koronaa vielä. Nää on vain näitä Minkeliin höpö ajatuksia. Lähdenkin tästä kohta mittaamaan kuumeni kun höpötän nyt tämmösiä.
Thanks <3Tsemp D:
Montako otit?Noniiiiin tilannepäivitys: Kotitesti näyttää positiivista.
Äsken otin yhen. Kyl se ihan looginen tulos täytyy olla kun kaikilla muillakin tässä talossa on kaks viivaa.Montako otit?
Joo, mietin vain, että olitko aiemmin jo testaillut.Äsken otin yhen. Kyl se ihan looginen tulos täytyy olla kun kaikilla muillakin tässä talossa on kaks viivaa.
onko muut perheenjäsenet ottanu?Mulla on vähän ulkopuolinen olo koska en missään kohtaa ottanu rokotuksia koronaan :D:
Silloin hävetti hirveästi mutta ei ennää :D
Äitillä on.onko muut perheenjäsenet ottanu?
Perjantaina testasin ja näytti negatiivista sillon.Joo, mietin vain, että olitko aiemmin jo testaillut.
netistä luin että normaaliin palautuminen voi kestää useita viikkoja D:Tää on tosi ärhäkkä tauti joka junnaa ärhäkästi vain paikoillaan. Ei ole tapahtunut muutosta hyvään eikä huonompaan suuntaan. Yskä sen kun jatkuu sekä kuume ja kurkkukipu. Saa nähä täytyykö olla koko loppuviikon pois töistä…
Kiitos!netistä luin että normaaliin palautuminen voi kestää useita viikkoja D:
paranemisia sulle! jospa se nyt alkais rauhottumaan