Tää taitaa ollakin korona

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Äiti ja veli saivat positiivisen tuloksen testistä. Mulla on yskää ja kuumetta. Tulipa pahaan aikaan prkl 😕
 
Viimeksi muokattu:

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Keuhkoissa on semmoinen outo raskas tunne mikä ei oo ikinä ennen ollut missään flunssassa. Täytyy huomenna tehä toinen koronatesti.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,467
Se on hauska tauti, tekee keuhkoista aika rajun näköiset TT-kuvissa äityessään pahaksi. Toivottavasti selviät lievillä oireilla, paranemisia!
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Täs rupesin miettimään et ku jossain sanottiin että kaikki saavat joskus koronan. Ja jos mulle ei ois koskaan sitä tullut niin oisin tuntenut oloni aika ulkopuoliseksi. Niin se on ainoo positiivinen puoli tässä et oon saanut koronan niinkuin muutkin. Sori jos tää triggeröi jotain jolla ei ole ollut koronaa vielä. Nää on vain näitä Minkeliin höpö ajatuksia. Lähdenkin tästä kohta mittaamaan kuumeni kun höpötän nyt tämmösiä.
 
Liittynyt
20.4.2022
Viestejä
2,183
Reaktioarvo
949
Täs rupesin miettimään et ku jossain sanottiin että kaikki saavat joskus koronan. Ja jos mulle ei ois koskaan sitä tullut niin oisin tuntenut oloni aika ulkopuoliseksi. Niin se on ainoo positiivinen puoli tässä et oon saanut koronan niinkuin muutkin. Sori jos tää triggeröi jotain jolla ei ole ollut koronaa vielä. Nää on vain näitä Minkeliin höpö ajatuksia. Lähdenkin tästä kohta mittaamaan kuumeni kun höpötän nyt tämmösiä.
Mulla on vähän ulkopuolinen olo koska en missään kohtaa ottanu rokotuksia koronaan :D:

Silloin hävetti hirveästi mutta ei ennää :D
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Okei nyt makuaistini on hyvin häiriintynyt:
Suklaa maistuu sokerilta ja rasvalta, tomaattileivässä korostui vain makeus D:
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Tää on tosi ärhäkkä tauti joka junnaa ärhäkästi vain paikoillaan. Ei ole tapahtunut muutosta hyvään eikä huonompaan suuntaan. Yskä sen kun jatkuu sekä kuume ja kurkkukipu. Saa nähä täytyykö olla koko loppuviikon pois töistä…
 

hiiri

jäkälää
Liittynyt
3.5.2022
Viestejä
1,064
Reaktioarvo
793
Tää on tosi ärhäkkä tauti joka junnaa ärhäkästi vain paikoillaan. Ei ole tapahtunut muutosta hyvään eikä huonompaan suuntaan. Yskä sen kun jatkuu sekä kuume ja kurkkukipu. Saa nähä täytyykö olla koko loppuviikon pois töistä…
netistä luin että normaaliin palautuminen voi kestää useita viikkoja D:
paranemisia sulle! jospa se nyt alkais rauhottumaan
 
Ylös Pohja