Tämäpäs huvittavaa ku nukuin tänä yönä vähemmän ku kolomena viimesenä

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,596
Reaktioarvo
6,502
Noin niinku varsinaista unta tuli alle viis tuntia
Ja edellisinä öinä oon nukkunu 6-10h

Ja silti mun aktiivisuusranneke sanoo et oon palautunut "ok"-tasoisesti ja et unen tila ylitti edellisten öiden tason :D
Plus et unen yhtenäisyys oli 5.0/5.0 kun se on kahtena viime yönä ollu 1.9/5.0 ja 2.6/5.0 ja pitkiä keskeytyksiä on tullu vaan kaks minuuttia ku eilen se oli vielä 24min

Toki kieltämättä toi lyhyt aika varmaan vaikuttaa mutta siis anyways xD
Hassua :D
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Noin niinku varsinaista unta tuli alle viis tuntia
Ja edellisinä öinä oon nukkunu 6-10h

Ja silti mun aktiivisuusranneke sanoo et oon palautunut "ok"-tasoisesti ja et unen tila ylitti edellisten öiden tason :D
Plus et unen yhtenäisyys oli 5.0/5.0 kun se on kahtena viime yönä ollu 1.9/5.0 ja 2.6/5.0 ja pitkiä keskeytyksiä on tullu vaan kaks minuuttia ku eilen se oli vielä 24min

Toki kieltämättä toi lyhyt aika varmaan vaikuttaa mutta siis anyways xD
Hassua :D
Ääh oispa mullaki aktiivisuusrannrke
 

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
476
Reaktioarvo
505
Voitko kertoo salaisuutesi tuohon yhteneväisyyteen 5.0/5.0 D:
Ite saan lähes joka päivä unen laadun 1.0/5.0. Ennätys jonka kerran sain oli 2.2/5.0.
Ei ihme että väsyttää joka päivä. :D
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,596
Reaktioarvo
6,502
Ääh oispa mullaki aktiivisuusrannrke
Se pittää ostaa tai keplotella joku sukulainen ostaa xD Koska jos haluu oikeen hyvän nii saa myös maksaa :') Itellä oli ennen äitin vanaha ja nyt sain siltä ja isältä joululahjaksi uuden joka on myös monipuolisempi
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,596
Reaktioarvo
6,502
Voitko kertoo salaisuutesi tuohon yhteneväisyyteen 5.0/5.0 D:
Ite saan lähes joka päivä unen laadun 1.0/5.0. Ennätys jonka kerran sain oli 2.2/5.0.
Ei ihme että väsyttää joka päivä. :D
Siis mää itekki mietin et mitenkä rutossa mää oon muka nii yhtenäisesti nukkunu D: Koska mulla on aikasempina öinä ollu kans alle kolmen. En tiiä kai se jotenki vaikuttaa et kui väsyny oot ja meetkö just sillon ku väsyttää nukkumaan tai jtn 🤷🏻‍♀️ Voihan sitä yrittää kattua netistä :D Oli kyllä itelläki lentää silimät päästä aamulla ku katoin ton lukeman xD
 
Ylös Pohja