Taidan olla sokerikoukussa :(

sunwarrior

Uusi
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
15
Reaktioarvo
7
En oikeastaan koskaan ole pitänyt melkein mistään herkuista, mutta suklaa on heikkouteni. Huomaan, että joka päivä pitäisi saada suklaata, ei siis mitään kohtuuttomia määriä, mutta silti.

Haluan toki tästä addiktiosta eroon, mutta hankala juttu joka vaikeuttaa "vieroittumista", on se, että tämä ei vaikuta mitenkään hampaisiini (ei yhtään reikiä tai muutakaan) tai painooni. Tottakai siinä olisi hyvää syy lopettaa jos vaikuttaisi. Paino on siis pysynyt ennallaan, pysyn hoikkana ja syön ihan suht terveellisestikin ja harjaan hampaat säännöllisesti. Joten ei ole oikein muuta motiivia lopettaa, kuin ehkä sitten se rahan meno pitkässä juoksussa. :(
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Mulla oli muutama vuosi sitten sama juttu, mutta mulla se vaikutti vaan ihoon. Nykyäänkin huomaa finneistä heti, jos oon syönyt vähänkään suklaata. Mä pääsin siitä vähitellen eroon, kun aloin syödä ennemmin tummaa suklaata ja pikkuhiljaa vaan vähensin. Söin myös enemmän hedelmiä ja vaikka alkuun olikin vaikeeta, niin pikkuhiljaa huomasin, että ei tee enää mieli suklaata läheskään niin usein. Väsyneenä myös tekee (ainakin mulla) enemmän mieli kaikkee makeeta, joten ehkä sekin auttaa, jos nukkuu tarpeeksi, tosin ite en vieläkään nuku tarpeeks. ':D
 
Ylös Pohja