Keho Taitaa kuolema kolkutella ovella...

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,152
Reaktioarvo
5,470
Viime aikoina minulla on melkein päivittäin ollut ihmeellisiä, rajuja rytmihäiriökohtauksia, joiden aikana hengityskin on salpautunut. Ovat kestäneet jopa useampia minuutteja putkeen. Välillä olen tosissani miettinyt päivystykseen lähtemistä, mutta nämä kohtaukset ovat loppujen lopuksi menneet aina ohi niin en ole jaksanut vaivautua. Minulla on kyllä aikaisemminkin ollut epätasainen syke ja satunnaisia sydämen rytmihäiriöitä (kulkee suvussa), mutta ne ovat olleet sellaisia perus vaarattoman oloisia lyhytkestoisia muljahduksia.

Kolkutteleekohan kuolema jo ovella? Onko teillä muilla kokemuksia tällaisesta, vai oletteko te jo kuolleet?
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,152
Reaktioarvo
5,470
Todellakin lääkäriin, ottavat sydänfilmit ja muut. Helle voi varmasti pahentaa rytmihäiriöitä, mutta tuo hengityksen salpautuminen on jo pahan kuuloista.
Olenkin miettinyt että helle varmaan pahentaa asiaa.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,152
Reaktioarvo
5,470
Kyllä mää lähtisin lekurille kun pelottaa että pahenisi vaan olotila.
Samaa pelkään minäkin, ainakin saa mielenrauhan kun käy tutkituttamassa. Ensimmäinen tämmöinen henki salpautuu -tason rytmihäiriö oli toukokuussa ja sen jälkeen niitä on alkanut tulla enemmän, niin lienee parempi käydä lääkärissä kun selvästi ovat yleistymään päin.
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,387
Samaa pelkään minäkin, ainakin saa mielenrauhan kun käy tutkituttamassa. Ensimmäinen tämmöinen henki salpautuu -tason rytmihäiriö oli toukokuussa ja sen jälkeen niitä on alkanut tulla enemmän, niin lienee parempi käydä lääkärissä kun selvästi ovat yleistymään päin.
Hyvä, toivottavasti saat sieltä sitten tarvittavan avun.
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Samaa pelkään minäkin, ainakin saa mielenrauhan kun käy tutkituttamassa. Ensimmäinen tämmöinen henki salpautuu -tason rytmihäiriö oli toukokuussa ja sen jälkeen niitä on alkanut tulla enemmän, niin lienee parempi käydä lääkärissä kun selvästi ovat yleistymään päin.
On mullakin kyllä ollut jotain rytmihäiriöitä välillä (siis tyyliä muutaman kerran vuodessa), mutta ei ne koskaan lähellekään noin pahoja oo olleet. Kestäneet aina vaan muutaman sekunnin, ei pidempään. D:
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,152
Reaktioarvo
5,470
On mullakin kyllä ollut jotain rytmihäiriöitä välillä (siis tyyliä muutaman kerran vuodessa), mutta ei ne koskaan lähellekään noin pahoja oo olleet. Kestäneet aina vaan muutaman sekunnin, ei pidempään. D:
Mulla on aikaisemminkin ollut vähintään muutamia kertoja viikossa noita pienempiä rytmihäiriöitä ja aina on esim. verenpainemittarit herjanneet epätasaisesta sykkeestä, mutta nämä pidemmät ja oikeasti vaarallisen tuntuiset rytmihäiriöt ovat itselleni uutta.
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Mulla on aikaisemminkin ollut vähintään muutamia kertoja viikossa noita pienempiä rytmihäiriöitä ja aina on esim. verenpainemittarit herjanneet epätasaisesta sykkeestä, mutta nämä pidemmät ja oikeasti vaarallisen tuntuiset rytmihäiriöt ovat itselleni uutta.
Kuulostaa siis tosiaan siltä, että lääkärikäynti olisi enemmän kuin paikallaan D:

Ei me haluta, että sää kuolet kuitenkaan.
 
Ylös Pohja