Pukeudu joululaulun mukaan

gooodtimes

Kokenut
Liittynyt
20.2.2021
Viestejä
102
Reaktioarvo
69
Heii! Mulla olis tulossa pikkujoulut, joissa pukeutumisteemana on joululaulut eli siis asun pitäisi kuvata jotain joululaulua☺️ Oon todella huono tämmösissä asujutuissa, joten jos jollakin olis heittää ideoita niin olisin niistä kiitollinen🫶🏻

Mulle tuli kuitenkin mieleen pari ideaa. White christmas/Valkea joulu/Let it snow lauluja vois vaan yksinkertasesti esittää pukeutumalla kokonaan valkoseen asuun. Mietin että onks tää liian tylsää? En vaan haluais olla joku tonttu tai poro kun niin moni muu on niistä puhunnu. Voisin laittaa esim hiuksiin jonkun pannan tai vastaavan, josta sit tulis se joulu esiin, jos muuten on valkoset housut ja valkonen paita.

Toinen idea mikä mulle tuli, oli semmonen punanen mekko, koska niitä on tosi monien joulubiisien videoissa. Oikeestaan naisilla mekko ja miehillä semmonen punanen asu. Taitaa olla jotain satiinia.

Saa heitellä ideoita, kiitos jo etukäteen! Mielellään sellasia joista tulis ehkä ilmi siitä laulun nimestä. Saa olla siis muukin kun suomalainen joululaulu.
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Hyvin kiinnostava idea!

"Varpunen jouluaamuna" -laulun mukaan voisi pukeutua siten, että pukeutuu tytöksi (eli parhaimmilaan omaksi itsekseen :D) ja kantaa mukanaan pehmovarpusta (tai muuta pikkulintua paremman puutteessa)?
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,978
Reaktioarvo
8,475
Laita päähäsi ihonväristä muovia, jotta olisit päälaeltasi kalju ja vedä kravatti pannaksi. Sitten rööki huuleen ja olet sik..siis Juice Leskinen.
 
Ylös Pohja