Peruskoulu Tajusin just et mulla on tiistaina ruottin ja torstaina kemian koe

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,501
Jeejee

Okei no ruotsi on ihan heleppoa mulle, et siihen mun ei silleen tarvis lukia kovin palijoa, mut sit kemiassa taas on niitä atomijuttuja et ne pittäis muistaa D: Onneks on kertausmoniste jossa käydään kaikki ne läpi ja ehkä saan hyvänkin numeron xD
 

almanakka

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
455
Reaktioarvo
399
Tykkäsin kasiluokan kemiassa noista atomeista :D Kaavan perusteella piti piirtää kuvioita, joissa yhdistetään viivoilla H-kirjaimia. Tai jotenkin noin. Voi kun muistaisi paremmin
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,501
Tykkäsin kasiluokan kemiassa noista atomeista :D Kaavan perusteella piti piirtää kuvioita, joissa yhdistetään viivoilla H-kirjaimia. Tai jotenkin noin. Voi kun muistaisi paremmin
Joo ne on kyl mielenkiintosia :D Vielä kun muistas et miten meni menikään
 

ujobiseksuaali

turhautunut matemaatikko ja true bisexual
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
258
Reaktioarvo
213
oispa kemiaa. onneks ens vuonna pääsee sitä opiskelemaa taas <3
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,501
oispa kemiaa. onneks ens vuonna pääsee sitä opiskelemaa taas <3
Itellä kemia ei oo mikään lempiaine mut on se usein aika mukavaa varsinki ku on enemmän käytännön kokeita ku mitä fysiikassa ja sitä kuitenki ymmärtää helpommin xD Vaikkei fysiikkakaan mitään hirmuvaikeeta ookkaa mutta tylsää se on varsinki jos edellisellä tunnilla on ollu liikuntaa ja se fysiikan tunti sattuu olemaan päivän viimeinen :))
 

ujobiseksuaali

turhautunut matemaatikko ja true bisexual
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
258
Reaktioarvo
213
Itellä kemia ei oo mikään lempiaine mut on se usein aika mukavaa varsinki ku on enemmän käytännön kokeita ku mitä fysiikassa ja sitä kuitenki ymmärtää helpommin xD Vaikkei fysiikkakaan mitään hirmuvaikeeta ookkaa mutta tylsää se on varsinki jos edellisellä tunnilla on ollu liikuntaa ja se fysiikan tunti sattuu olemaan päivän viimeinen :))
fysiikka on 100 kertaa haastavampaa ku kemia. onneks molempia alan näillä näkymin ens vuonna opiskelemaan sivuaineina
 
Ylös Pohja