Keho Teinpäs just positiivisen koronatestin

mielikuvitusolento

Asiantuntija
Liittynyt
8.12.2021
Viestejä
308
Reaktioarvo
253
Tollasen kotitestin mut kuitenki. Tein sen jälkeen viel toisen testin (varmistaakseni et ekas ei ollu vaik jotain vikaa mika aiheutti valepositiivisen tai et oisin tehny väärin tms) ja positiivistahan seki näytti. Jotenki hupsua ku oon paasannu ihmisille siitä et en tunne ketään kenel olis ollu koronaa (enkä vieläkään tunne ketään muuta) ja mie oon nyt sit se eka lähipiirist kuka sen sai itelleen napattua.

Tosin myönnän että varmaan ihan omasta tyhmyydestä ku menin viime viikonloppuna laivalle..... Onneks ei oo sentään mitään sen kummempia oireita ku vähän kähee kurkku ja välil saa vähän limaa rykiä.
 

mielikuvitusolento

Asiantuntija
Liittynyt
8.12.2021
Viestejä
308
Reaktioarvo
253
Lols mulla on nää oireet lähes aina :D ihan perus siis. Mutta toivottavasti noi oireet ei tost pahene
Juu ei oo onneks pahentunu. :D Käytännös muuten normaali olo mut sitä tulee aivasteltuu aina välil ja sillon kyl lähtee limaa kans.. Mut tosiaan muuten normaali olo.

Huomen pitäs saada ohjeistusten mukaan poistuu kotootaki jo. Tosin käyn varmaan vaan hakee lääkkeet, ruokaa, lisää koronatestejä ja sit pakenen taas neljän seinän sisälle jokskuks aikaa mikäli koronatesti sattuis näyttää viel positiivista sillon. Mut pakko hakee unilääkkeet nyt ainaki ku oon nyt pari yötä jo joutunu nukkuu rauhottavien avulla ja se nyt ei oo pitkällä juoksulla kauheen fiksu ratkasu ku parempiaki unilääkkeitä olis jos vaa pääsis hakee.

Koen omalla tavallani et oon tosi onnekas et sairastuin tohon (olkoonki et mul on kolme rokotusta tosiaan jo pohjalla) mut niinku itelle toi on vähän ku olis ottanu viel neljännen rokotuksen. Tai ku mun oireet on niin lieviä et tää on melkeinpä vaa ku joku arpajaisvoitto (ei oikee voi sanoo et lottovoitto mut pieni voitto kuitenki, haha).
 

mielikuvitusolento

Asiantuntija
Liittynyt
8.12.2021
Viestejä
308
Reaktioarvo
253
Jaa. Huomasinpas tänään että mul on tullu ihottumaa tost koronasta. :D semmosii pienii näppyjä koko ylävatsa täyteen. Ei onneks kutise ihan hirveesti tms mut ärsyttävää silti.
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
se testi kai voi näyttää vielä jonkin aikaa positiivista mutta ei tarkoita välttämättä että sitä enää levität tai no en ole varma kotitesteistä. toivottavasti pärjäsit noin lievillä oireilla koko ajan ja oireet loppuisivat pian :)
 
Ylös Pohja