Vaatteet Tekis mieli nettishoppailla vaatteita pitkästä aikaa D:

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
En muista koska viimeksi olisin nettishoppaillut mitään. Jotenkin on ollut vaikeaa löytää sellaisia kivoja vaatteita ja muutenkin kaapit pursuaa vaatteita että sinänsä ei olisi tarvetta. Tahtoisin vain sellaisen täysin mustan olkapäät paljastavan paidan. Housuista tosin on enemmän pulaa. Kirpparitkin houkuttelis.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Tahtoisin myöskin jotkut yksiväriset tennarit. Mulla on vain kukkakuosillisia tennareita.
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Samaistun tähä. Oon selaillu aika paljonki nettikauppoja, koska haluisin vihreit paitoi. Vois kyl mennä ihan kivijalkakauppaan, mut tuntuu et nettikaupoista löytää helpommin vaatteit ja siel on muutenkin enemmän vaihtoehtoi.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Samaistun tähä. Oon selaillu aika paljonki nettikauppoja, koska haluisin vihreit paitoi. Vois kyl mennä ihan kivijalkakauppaan, mut tuntuu et nettikaupoista löytää helpommin vaatteit ja siel on muutenkin enemmän vaihtoehtoi.
Mäkin oon katellu vihreitä paitoja. Sellainen neonvihreä ois tosi magee!
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Ostin uudet housut ja kengät. Tällä ostosreissulla meni yli 100€. Mut kaikki ei mennyt vaatteisiin vaan suurinosa tosta summasta meni bussikorttiin.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Olen ollut nyt kahden vaiheilla, että tilaisinko jotain vaatetta vai lähtisikö penkomaan kirpputoreja, molemmat tosin houkuttaa :)
Ite tykkään löytää kirppareilta vaatteita nykyisin
 

badassbish

Pihalla oleva opiskelija
Liittynyt
14.7.2021
Viestejä
216
Reaktioarvo
269
nettishoppailu on kivaa, jos sieltä saa kerralla hyvän tuotteen. nykyään pankkitilin tilanne sekä oma laiskuus estää mua oikeesti tilaamasta mitään, joten yleensä päädyn vaan selailemaan sekä pohtimaan, miten kiva joku juttu vois olla :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Haluaisin ostella itsekin uusia vaatteita mutta mulla on jo nyt ihan älytön määrä, joita kuitenkin kaikkia haluan käyttää. En oo kyllä pitkään aikaan ostanutkaan mitään mutta kun oikeasti ei tarvis niin jotenkin ei viitsi. Kun en nytkään kerkeä käyttää kaikkia :D nooh, ehkä tässä joskus ostan tai sitten en
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,702
Reaktioarvo
839
Löysin vahingossa pari vaatetta mitkä oli pakko saada, kysyin poiccikselta mielipidettä et kumpi ja se sano että molemmat :D odotan pakettia...
 
Ylös Pohja