Keho Tiedätkö, missä on klitoris? Vain todellinen vulvamaisteri saa tässä testissä kaikki 7 oikein

Reaktioarvo
4,757

Tuloksesi: 7 / 7​

Pimppiguru

Onneksi olkoon! Tunnet naisen salaiset solat kuin omat taskusi. Siihen ei aivan jokainen pysty, mutta sinä et olekaan mikään aivan tavallinen tyyppi – olet varsinainen pimppiguru. Saattaa olla niin, että sinullakin on vagina.
ihan poika olen

Taivaansini

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,422

Tuloksesi: 1 / 7​

Kaipaat kipeästi kertauskurssia

Voihan ryökäle. Testin perusteella näyttää siltä, että jos sinun pitäisi lähteä tutkimusmatkalle naisen alapäähän, eksyisit. Tiedät ehkä juuri ja juuri missä sijaitsee emättimen aukko, mutta muuten anatominen tietämyksesi on tyystin retuperällä. Suosittelen sinulle nopeaa Google-kertauskurssia.

Eikä! D: Siis miten voin olla noin tyhmä, hävettää ihan sikana.... Kaikki muut sai vähintään 6/7 ja suurin osa kaikki oikein mut mä sain vaan vaivasen yhen pisteen!🙈 En ees tiennyt, mikä oli toi emättimen aukko vaan laitoin siihenkin jotain "kohdun suuaukko" enkä saanut oikein edes klitorista vaan laitoin siihenki jotain ihan väärin.🤦‍♀️ Ainut minkä sain oikein oli sisemmät häpyhuulet ja sekin puoliks arvaamalla. Hävettää oikeesti kommentoida tää mut toisaalta ehkä sit joku saa ittensä paremmalle mielelle, jos on ensin surustunut saadessaan vaikka viis pistettä. :D Mut en kyl ala googlailee mitään alapään osia. :D

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Reaktioarvo
1,512

Tuloksesi: 1 / 7​

Kaipaat kipeästi kertauskurssia

Voihan ryökäle. Testin perusteella näyttää siltä, että jos sinun pitäisi lähteä tutkimusmatkalle naisen alapäähän, eksyisit. Tiedät ehkä juuri ja juuri missä sijaitsee emättimen aukko, mutta muuten anatominen tietämyksesi on tyystin retuperällä. Suosittelen sinulle nopeaa Google-kertauskurssia.

Eikä! D: Siis miten voin olla noin tyhmä, hävettää ihan sikana.... Kaikki muut sai vähintään 6/7 ja suurin osa kaikki oikein mut mä sain vaan vaivasen yhen pisteen!🙈 En ees tiennyt, mikä oli toi emättimen aukko vaan laitoin siihenkin jotain "kohdun suuaukko" enkä saanut oikein edes klitorista vaan laitoin siihenki jotain ihan väärin.🤦‍♀️ Ainut minkä sain oikein oli sisemmät häpyhuulet ja sekin puoliks arvaamalla. Hävettää oikeesti kommentoida tää mut toisaalta ehkä sit joku saa ittensä paremmalle mielelle, jos on ensin surustunut saadessaan vaikka viis pistettä. :D Mut en kyl ala googlailee mitään alapään osia. :D
Et oo ainoa. Mä sain nimittäin kaksi pistettä, ja nekin sain arvaamalla. xD Sain lisäks saman kirjallisen palautteen kuin sä.

Ja sanottakoon tähän väliin, että oon näissä seksuaaliasioissa pahasti jäljessä. Näin sanoi jopa yks jätkä mulle. xD t: 19-vuotias neitsyt

Taivaansini

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,422
Et oo ainoa. Mä sain nimittäin kaksi pistettä, ja nekin sain arvaamalla. xD Sain lisäks saman kirjallisen palautteen kuin sä.

Ja sanottakoon tähän väliin, että oon näissä seksuaaliasioissa pahasti jäljessä. Näin sanoi jopa yks jätkä mulle. xD t: 19-vuotias neitsyt
Jes, vertaistukea! Hävetti kyl ku tuli vaan aina vaan lisää ja lisää pimppiguruja ja luulin olevani ainoo. :D Tiedän kyl silleen aika hyvin missä on klitoris, mutta toi kuva varmaan vähän hämmensi mua. Mutta tervetuloa tähän pimppityhmyreiden sakkiin! XD

Mulle ainaki just nää kaikki tämmöset osat on niitä, mitä en muista enkä oikeastaan haluakkaan muistaa ainakaan hirveesti. T. Viikon päästä 16-vuotias neitsyt

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Reaktioarvo
1,512
Jes, vertaistukea! Hävetti kyl ku tuli vaan aina vaan lisää ja lisää pimppiguruja ja luulin olevani ainoo. :D Tiedän kyl silleen aika hyvin missä on klitoris, mutta toi kuva varmaan vähän hämmensi mua. Mutta tervetuloa tähän pimppityhmyreiden sakkiin! XD

Mulle ainaki just nää kaikki tämmöset osat on niitä, mitä en muista enkä oikeastaan haluakkaan muistaa ainakaan hirveesti. T. Viikon päästä 16-vuotias neitsyt
Joo, itteä hävettää, kun muut täällä on tietoisia naisten sukupuolielimistä, kun taas ite en oo. :D

Ja kiitos sakkiin kutsumisesta. :D Itse en yläasteella jaksanut monesti opiskella kokeiisiin, kasilla pidettyyn terkan seksivalistuskokeeseen mukaan lukien, joten enpä oo kovin tietoinen sukupuolielinten osista. :D Ja samalla kuvituskuvat sukupuolielimistä koulukirjoissa oli ällöttäviä.

Reaktioarvo
5,133
@Lalamon @Taivaansini normaaliahan tuo ettei tiedä ehkä se meille pojille on paremmin näkyvissä missä on mikäkin
Tämä. Maailmassa on niin paljon tietoa joka "pitäisi tietää" tai "kuuluu yleissivistykseen", mutta todellisuudessa usein ilman sitäkin tietoa pärjää vallan mainiosti.

Reaktioarvo
4,757
Mut ku oon tyttö niin kai nyt mun pitäis sentään tietää jotain :D
kaikkea oppii elämän aikana joskus ei menkoista kerrottu mitään onneksi eletään nykyajassa

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Reaktioarvo
1,512
@Lalamon @Taivaansini normaaliahan tuo ettei tiedä ehkä se meille pojille on paremmin näkyvissä missä on mikäkin
(joillekin tytöille myös)
Ihana kuulla, että näin on. 😇 Tuli tässä vaan vähän ulkopuolinen olo, kun monet muut täällä tietää pimppiasioista enemmän kuin mä, ja oon monesti kuullut, että nuoret on alaikäisenä jo neitsyytensä menettänyt. Itsellä siihen ei koskaan ollut mahista, kun olin (ja oon edelleen) yksinäinen luuseri. :D

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Reaktioarvo
1,512
Tämä. Maailmassa on niin paljon tietoa joka "pitäisi tietää" tai "kuuluu yleissivistykseen", mutta todellisuudessa usein ilman sitäkin tietoa pärjää vallan mainiosti.
Joo, totta. Tuskin nyt esim. enkun opet, kirjakauppiaat ja kampaajat muistavat yläasteen uskonnon tunneilta kristinuskon historian käänteet kuin omat taskunsa. :D Jopa monet ala-asteen asiat unohtuvat, kun arkielämässä niitä ei käytetä.

Reaktioarvo
4,757
Ihana kuulla, että näin on. 😇 Tuli tässä vaan vähän ulkopuolinen olo, kun monet muut täällä tietää pimppiasioista enemmän kuin mä, ja oon monesti kuullut, että nuoret on alaikäisenä jo neitsyytensä menettänyt. Itsellä siihen ei koskaan ollut mahista, kun olin (ja oon edelleen) yksinäinen luuseri. :D
koskaan ei ole kiire kaikki ajallaan

varjojenmaa

Asiantuntija
Reaktioarvo
305
Mielestäni tää siun tai muiden tietämättömyys kertoo enemmän ympäröivästä yhteiskunnasta kuin ihmisestä itestään. Kuinka moni ihminen ei tiedä, miltä omat kädet näyttää? Ei suunnilleen kukaan. Osuus kasvaa, kun kysytään naisilta samaa heidän sukuelimistään. Itekin selvitin vasta 17-vuotiaana, mistä veri tulee kuukautisten aikana omassa kehossani. Toivon vaan, että tulevat sukupolvet olis vapaampia häpeästä omaan kehoon liittyen ja vois tuntea ittensä paremmin.

Reaktioarvo
5,133
Mielestäni tää siun tai muiden tietämättömyys kertoo enemmän ympäröivästä yhteiskunnasta kuin ihmisestä itestään. Kuinka moni ihminen ei tiedä, miltä omat kädet näyttää? Ei suunnilleen kukaan. Osuus kasvaa, kun kysytään naisilta samaa heidän sukuelimistään. Itekin selvitin vasta 17-vuotiaana, mistä veri tulee kuukautisten aikana omassa kehossani. Toivon vaan, että tulevat sukupolvet olis vapaampia häpeästä omaan kehoon liittyen ja vois tuntea ittensä paremmin.
Myöskin tämä. Nyky-yhteiskunnassakin on niin paljon tabuja kehoon, etenkin naisten kehoon, liittyen. Asioista ei puhuta niiden oikeilla nimillä ja hävetään kertoa lapselle, mikä se juttu siellä jalkojen välissä on. Mikä on aika typerää, lapsi ei häpeä, se on vain utelias. Totta kai siitä seuraa tietämättömyyttä. Ja se häpeäminen tarttuu seuraaviin sukupolviin. Jossain vaiheessa tämä kierre pitäisi katkaista.

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Reaktioarvo
1,512
Itsellä ei näiden asioiden tietämättömyydessä ole kyse siitä, että häpeisin kehoani tai seksuaalisia asioita, vaan mulla ei ole ollut erityistä kiinnostusta tutkia sukupuolielimiäni. Oon myös ajatellut sukupuolielimien olevan kivuliasta (mitä se minulla oikeasti onkin), niin ajatus elimien sorkkimisesta ei vaan ole ollut mieluisaa. Samalla sosiaalinen yksinäisyyteni ei ole sen kummemmin lisännyt seksuaalisuuttani ja antanut mahdollisuutta seurustella tai olla jotenkin seksuaalisesti yhdessä ihmisten kanssa. Nykyään on mulla säätö ollut, mutta ennen sitä olin 19 vuotta sulkeutunut seksuaalisesta halusta muiden kanssa.

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Reaktioarvo
1,512
Myöskin tämä. Nyky-yhteiskunnassakin on niin paljon tabuja kehoon, etenkin naisten kehoon, liittyen. Asioista ei puhuta niiden oikeilla nimillä ja hävetään kertoa lapselle, mikä se juttu siellä jalkojen välissä on. Mikä on aika typerää, lapsi ei häpeä, se on vain utelias. Totta kai siitä seuraa tietämättömyyttä. Ja se häpeäminen tarttuu seuraaviin sukupolviin. Jossain vaiheessa tämä kierre pitäisi katkaista.
Meillä oli tiukka suhtautuminen seksuaalisuuteen mun lapsuuden perheessä. Vanhemmat suuttui, jos itsetyydytettiin jopa teini-iässä. Äitini oli tietoinen siitä, että harrastin itsetyydytystä pienestä pitäen, ja aina yllyttäessään minut puuhistani hän suuttui.

En vieläkään tiedä, johtuuko pimpin satunnainen kirvely itsetyydytyksestä. Minulla esiintyi tätä kirvelyä pienestä pitäen, ja kun kerroin tästä kirvelystä äidille, hän kertoi sen johtuvan "pimpin vatkaamisesta", jolla me siis itsetyydytystä kutsuimme. Hän laittoi sit voidetta pimppiini ja käski minun lopettaa pimpin vatkaamisen, sillä "pimppi voi mennä rikki". Myöhemmin ollessani joku 12-vuotias hän kertoi itsetyydytyksen aiheuttavan pissatulehdusta, enkä vieläkään tiedä sitäkään, että onko tämäkään totta.

Ollessani 13-14-vuotias tulin kerran koulusta kotiin, ja kotona äiti sanoi minulle, että hän on ollut seksuaaliterapeuttiin yhteydessä. Tämän mukaan "hyväilen" liikaa, ja äiti kielsi taas minua itsetyydyttämästä.

Ja meillä suhtauduttiin seurusteluun vähän nehatiivisesti. Nimittäin äiti sanoi, ettei hyväksyisi sitä, jos me teineinä seurustelisimme. Hän kuitenkin kertoi pikkuveljeni mahdollisen seurustelun olevan ok, sillä hän oli 17, eli "melkein aikuinen". Isoveljeni alkoi seurustelemaan tietääkseni vasta 18-vuotiaana, eikä äitini katsonut seurustelua pahalla.

Niin ja olin kyl todella yllättynyt, kun yläasteella sain tietää, että itsetyydytys on normaalia, eikä koulussa ja netissä sitä paheksuttu niin kuin kotonani. Netissä luin, että äitini nuoruudessa koulukirjoissa itsetyydytystä paheksuttiin vahvasti, mikä on saattanut vaikuttaa äitini negatiiviseen asenteeseen itsetyydytyksestä.

Ja siis onks nää mun äitini kertomat tiedot itsetyydytyksestä virheellisiä?

Ylös Pohja