Aihe vapaa Torstait on pahimpia. Ja koululiikunta.

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,454
Reaktioarvo
2,341
Porukka aina valittaa vain maanataista, mutta kukaan ei valita ikinä torstaista. Ehkäpä suurella osalla ei ole mitään syytäkään olla pitämättä torstaista, mutta minäpä listaan tähän asioita, miksi vihaan torstaita.
1. Meillä oli koulussa liikuntatunnit aina torstaisin. AINA. (Paitsi jos ne oli jaettu tiistaille ja torstaille, tai ysillä puoli vuotta keskiviikkona, mutta ei kiinnitetä siihen nyt huomiota.) Ja minä vihaan koululiikuntaa. Ensinnäkin siksi, että joukkuepeleissä oli aina viimeinen, joka seisoi siinä odottamassa, että joku valitsee omaan tiimiinsä (paitsi ehkä koripallossa), ja pelissä kukaan ei huomannut, vaikka olisin ollut täydellisessä paikassa tekemään maalin (paitsi ehkä koripallossa). Voisin tehdä oman keskustelun tälle aiheelle.
2. Torstait tuntuu aina olevan sateisia, pilvisiä ja kylmiä, tai muuten vain epämiellyttäviä sään puolesta.
3. Torstaisin on tosi levoton ja epämukava olo, eikä oikein keskittymiskykyä löydy.
4. Niska tuntuu aina olevan jumissa torstaisin.
5. Torstaisin ei tunnu koulussakaan olevan mitään mielenkiintoisia aineita. En muista yhtäkään torstaita, jolloin koulussa olisi ollut jotain mielenkiintoista.
6. Torstai on vain perjantain ja viikonlopun edessä, täysin turhaan.

Siinäpä sitä.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Mä en myöskään tykkää torstaista.
Sillon oli pisin päivä, huonoimmat aineet, treenit joista vähiten tykkäsin, usein koulussa huonoa ruokaa, just meilläkin oli liikaa aina torstaisin ja välillä mun kaverin piti lähteä ennen sitä koulusta joten oli siellä ihan yksin
 
Ylös Pohja