Tulin lyöneeksi A:ta eilen....

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,596
Reaktioarvo
6,502
Joo piti selittää jo eilen tästä mutta en jaksanut ja itketti ja ahisti ja kaikkea ett

Tälleen pähkinänkuoressa se homma:
Väittelin K:n kanssa siitä et voiko allergiaa saaha itselleen noin vaan aattelemalla yhtäkkiä et hei mää haluun olla allerginen (jep, K:n mielestä tämä on mahdollista) sitä siihen tuli A ja E ja ne tottakai meni siinä asiassa K:n puolelle ja sit jostaki syystä A käänsi keskustelun siihen että naiset on paskempia urheilussa ku miehet ja siitähän sitten synty kunnon tappelu minkä seurauksena mää sit lopulta en enää osannut käyttää järkeäni ja mennä läimäytin sitä kusipäätä päin naamaa ja tönin sitä ja ite asiassa taisin lyödä sitä toisenki kerran.

Ja nyt oon sit eilisestä asti potenut huonoa omaatuntoa ja vihaan itteeni ku en osannut hillitä itteeni... Rutto ku pitää olla tämmönen luuseri.

Ja kiva ku siinä siis oli ainaki kolkytä ihmistä kattomassa ja tälleen :))))
Sit se seuraava oppitunti oli sit poikien hiljasta paskanjauhantaa minusta.

Olin koko eilisen päivän sit koko aja huonolla tuulella ja meinasin alakaa itkemään koko ajan.

Tiiän kyl etten oo niitä kohtaan ollu itekkään mikään pyhimys ja oon monesti ite aiheuttanu meijän riidat (nyt tosin en, koska K ite alako väittää mulle vastaan ku en ees aluksi sille puhunut)
Mää haluaisin olla niiden kaa hyvissä väleissä enkä haluaisi tapella varsinkaan näin viimesillä kouluviikoilla niiden kanssa.

Vaan ku en voi sille mitään et ne on alusta lähtien vihannut mua...
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,596
Reaktioarvo
6,502
Joo kuulostipa taas nii kauheeta selittelyltä toi loppu

Mutta siis tarkoitukseni ei oo tehä vain pojista syyllisiä, tajuan kyllä että itekki oon kusipää niitä kohtaan vaikka ne onki sit käyttäytynyt vielä pahemmin mua kohtaan ja kiusannut mua melekeen yhtäjaksoisesti seiskaluokalta asti.
Mutta mää oon kuitenki se joka niitä naamaan on lyöny että en oo kuitenkaan yhtään sen parempi
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,596
Reaktioarvo
6,502
Tavallaan oon oikeesti ihan kauheen ilonen et nyt ei tullu semmosta kauheeta paskamyrskyä tähän keskusteluun kuten Demissä tuli vaikka erikseen monta kertaa ilmoitin että tiedän tehneeni väärin ja kadun tekojani (sillon olin lyöny K:ta)
 

RilliPöllö

Uudenmaan Louhi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
389
Reaktioarvo
592
Kiperä tilanne, joskus vain sumenee järjen taju ja sitä tekee sellaista mikä yllättää itsekin
Noin kyä joskus kaikille, ymmärtäähän tuon sillä ollaanhan me ihmisiä jokainen ja kunhan vaan tietää tehneens hömelösti.

Varsinkin kun kuulostaa siltä että poikien tavoitteena oli vain tietoisesti heilutella punaista liinaa ja ärsyttää D:
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,596
Reaktioarvo
6,502
Kiperä tilanne, joskus vain sumenee järjen taju ja sitä tekee sellaista mikä yllättää itsekin
Noin kyä joskus kaikille, ymmärtäähän tuon sillä ollaanhan me ihmisiä jokainen ja kunhan vaan tietää tehneens hömelösti.

Varsinkin kun kuulostaa siltä että poikien tavoitteena oli vain tietoisesti heilutella punaista liinaa ja ärsyttää D:
Kiitos ymmärtäväisestä vastauksesta D:
Ja no se on kyllä totta et ne tahallaan halus olla taas kerran(!) mun kaa eri mieltä ja aiheuttaa mulle sit suuttumusta
 
Liittynyt
12.5.2021
Viestejä
97
Reaktioarvo
91
Tavallaan oon oikeesti ihan kauheen ilonen et nyt ei tullu semmosta kauheeta paskamyrskyä tähän keskusteluun kuten Demissä tuli vaikka erikseen monta kertaa ilmoitin että tiedän tehneeni väärin ja kadun tekojani (sillon olin lyöny K:ta)
Mäki oon huomannu et tällä on paljon parempi ilmapiiri ku demissä. :)

Ja siis joo olihan toi nyt typerästi tehty ja näin mut sinänsä kyllä ymmärrän myös. Väkivalta ei oo kuitenkaan ratkasu asioihin (no, joskus ihmiset ei rehellisesti ymmärrä ilman pientä selkäsaunaa) ja toivon syvästi että jatkossa pystyt hillitsemään ittees. Lähinnä siks, et olis kurja jos joutuisit ennen pitkään lain kanssa pulaan. D: Se on kyllä arvostettavaa et kadut tekojas ja myönnät et teit väärin. (y)
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,596
Reaktioarvo
6,502
Mäki oon huomannu et tällä on paljon parempi ilmapiiri ku demissä. :)

Ja siis joo olihan toi nyt typerästi tehty ja näin mut sinänsä kyllä ymmärrän myös. Väkivalta ei oo kuitenkaan ratkasu asioihin (no, joskus ihmiset ei rehellisesti ymmärrä ilman pientä selkäsaunaa) ja toivon syvästi että jatkossa pystyt hillitsemään ittees. Lähinnä siks, et olis kurja jos joutuisit ennen pitkään lain kanssa pulaan. D: Se on kyllä arvostettavaa et kadut tekojas ja myönnät et teit väärin. (y)
Joo oonhan mää tässä koittanut pitkänkin aikaa hillitä itteeni, tänä lukuvuonna oon onnistunu siinä palijon paremmin ku koskaan aikasemmin D:
Mutta se on kyl totta et joskus siitä vaan tulee aika varmasti pahojakin ongelmia (tosin nykyäänhän ei selvästikään saa sanua kellekkää edes että "turpa kiinni")
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,596
Reaktioarvo
6,502
Must tuntuu et ku tääl on vähemmän porukkaa nii jos joku sanoo jotain ilkeetä nii sit se henkilö erottuu heti joukosta. Siin mieles pienemmät piirit on kivoja. Ku sit taas jos joukolla kiusataan nii sit tavallaan voi vähän ku piiloutua sinne massan sekaan..
Se on kyl ihan totta, en ois ite hoksannukkaa tota :o
Sehän on oikeestaan lähes aina oli sitte somessa tai irl nii ihimisillä ei yleensä oo kanttia yksinään ruveta jauhaa
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,757
Must tuntuu et ku tääl on vähemmän porukkaa nii jos joku sanoo jotain ilkeetä nii sit se henkilö erottuu heti joukosta. Siin mieles pienemmät piirit on kivoja. Ku sit taas jos joukolla kiusataan nii sit tavallaan voi vähän ku piiloutua sinne massan sekaan..
myös se kun profiili kuvasta tunnistaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,003
Reaktioarvo
2,899
Lähtökohtaisesti tietenkään väkivaltaa ei pitäis käyttää ketään kohtaan mutta mun mielestä saa kuitenkin vastata takaisin samalla mitalla. Toi mitä nuo tyypit sua kohtaan tekee on myös luettavissa henkiseksi väkivallaksi kerta ne jatkuvasti kiusaa sua ja vittuilee sulle. Ei siitä tuu kellekään hyvä mieli. Niin must kyl ehk sit kuitenki siinä tilanteessa on ihan ok vaikka motata. En tiedä oonko ite sit saanu tän mallin esim isältäni, kun sekin aina sanoo sitä kuinka se hakkas yhen koulukiusaajan nuoruudessaan. Ja itselleni kävi myös niin että käytin lievähköä väkivaltaa mun kavereita kohtaan sillon kun ne huuteli mun ihastuksista koko koululle. Aiemmin podin siitä enemmän syyllisyyttä mutta enää en oikeastaan. Alan yhä enemmän ja enemmän kokea sen ihan oikeutettuna. Tilanteeseen nähden siis. Tietenkään väkivalta ei muuten lähtökohtaisesti ole okei, enkä itse ainakaan sitä käytäkään ilman syytä. Enkä ole syynkään kans kyllä käyttänyt aikoihin, vaikka must se oliskin ihan ok.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,596
Reaktioarvo
6,502
Lähtökohtaisesti tietenkään väkivaltaa ei pitäis käyttää ketään kohtaan mutta mun mielestä saa kuitenkin vastata takaisin samalla mitalla. Toi mitä nuo tyypit sua kohtaan tekee on myös luettavissa henkiseksi väkivallaksi kerta ne jatkuvasti kiusaa sua ja vittuilee sulle. Ei siitä tuu kellekään hyvä mieli. Niin must kyl ehk sit kuitenki siinä tilanteessa on ihan ok vaikka motata. En tiedä oonko ite sit saanu tän mallin esim isältäni, kun sekin aina sanoo sitä kuinka se hakkas yhen koulukiusaajan nuoruudessaan. Ja itselleni kävi myös niin että käytin lievähköä väkivaltaa mun kavereita kohtaan sillon kun ne huuteli mun ihastuksista koko koululle. Aiemmin podin siitä enemmän syyllisyyttä mutta enää en oikeastaan. Alan yhä enemmän ja enemmän kokea sen ihan oikeutettuna. Tilanteeseen nähden siis. Tietenkään väkivalta ei muuten lähtökohtaisesti ole okei, enkä itse ainakaan sitä käytäkään ilman syytä. Enkä ole syynkään kans kyllä käyttänyt aikoihin, vaikka must se oliskin ihan ok.
Olen kyllä samaa mieltä kanssasi, vaikka jotenki tulee aina paha olo siitä ku lyö jotakuta (ennen ei tullu vaan ku sillon en aatellu et tekisin mitä väärin)
 
Ylös Pohja