Kiitos. Linnut best. Olin lapsena kova tunnistamaan ja bongailemaan eri lintulajeja. Ja ois kiva omistaa joku lemmikkilintu.tykkään siitä, että sinulla on kokonainen lintu-soittolista :D
Ei olis ainakaan liian hiljaista talossaKiitos. Linnut best. Olin lapsena kova tunnistamaan ja bongailemaan eri lintulajeja. Ja ois kiva omistaa joku lemmikkilintu.
rakastanLöysin lempparividin
He ovat niin söpöjä pörröisiä pikkuisia :3rakastan
Oho hupsista kerran vissiin olin laittamassa sitä tänne mutta sit netti pätki ja sivuston lataaminen oli hidasta joten suutuin ja lopulta unohdin sit koko videon laittamisen kun nettiyhteydet olivat paremmat :D Tässä ois pingviiniIhanaa että oot jakanut näitä tänne, mutta missä se pingviini (videoineen) josta aloitus on tehty?! D:
Juu erittäin samaistuttavaa :D Ja sopii hyvin teemaankin! Kiitos, vaikka onkin vähän harmi miten tossa tuon pingviinin lähistöllä ärsyttävästi hengataan, provosoidaan ja heilutellaan lapasta D: Mene pois ihminen D:Oho hupsista kerran vissiin olin laittamassa sitä tänne mutta sit netti pätki ja sivuston lataaminen oli hidasta joten suutuin ja lopulta unohdin sit koko videon laittamisen kun nettiyhteydet olivat paremmat :D Tässä ois pingviini