Gallup Tykkäätkö aurajuustosta?

Tykkäätkö aurajuustosta?


  • Ääniä yhteensä
    35

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Itse en tykkää, paitsi tietyissä ruuissa menee. Vastasin silti ”en”.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
@varasija saisko tämän kesun gallupit aihealueeseen? Unohdin täysin laittaa ja ois kiva, jos gallup-nälkäiset varaanit vois löytää tämän D:
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
en muuten syö aurajuustoa ikinä, mutta jos tilaan pitsaa, niin kyllä siinä yleensä on sitä D: ei oo kuitenkaan pakollinen ainesosa, ja esim. kotitekoseen pitsaan en jostain syystä ikinä laita. vastasin siis että "riippuu"
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Tykkään, mut en enää voi syödä sitä maitoallergian takia D:
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Okei ehkä taisin tykästyä aurajuustoon kun sukulainen tarjos viime viikolla lohiruokaa jossa on auraa. Nyt ite teen samaa perässä, tosin kalan tilalla käytän tofua. Sellaisenaan juustoa maistelin ja vähän puistatti mutta katotaan toimiiko tuo mun reseptini nyt yhtään. Kalan kanssa ainakin tosi hyvää.
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,229
Reaktioarvo
828
Aurajuusto sopii ruokaan kuin ruokaan, sellaista ruokaa ei ole olemassa mihin se ei sopisi. Kaikki muut sinihomejuustot ansaitsevat sitten heiton vesilintua.
 

rätvänä

Asiantuntija
Liittynyt
10.2.2021
Viestejä
222
Reaktioarvo
317
Sinänsä haluaisin tykätä, koska olen varmaan markkinoinnin uhri ja pidän kyllä... aurajuuston ajatuksesta???, mut käytännössä hyi ei. Mikä tahansa menee pilalle heti kun tuota tungetaan mukaan.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Pohja