Mä taas en oo varma mansikoiden ja mustikoiden välillä. D: (jotka on oikeestaan ainoita marjoja joista tykkään) Tykkään tosi paljon mansikkatilan mansikoista, mutta myös metsämansikoista vaikkei niitä paljoa tulekkaan syötyä. Ja metsämansikat on tosi hyvii, mutta mustikkatilan mustikat on mun mielestä pahoi. Liian tasaista, että voisin mitenkään valita. D:
Ilmeisesti en ole ainoa, jonka oli pakko valita useampi vaihtoehto. :D Kukaan ei oo vielä vastannut puolukoita. Taitaa olla enimmäkseen vain noi vadelmat, mansikat ja mustikat ihmisten mieleen. D:
Ilmeisesti en ole ainoa, jonka oli pakko valita useampi vaihtoehto. :D Kukaan ei oo vielä vastannut puolukoita. Taitaa olla enimmäkseen vain noi vadelmat, mansikat ja mustikat ihmisten mieleen. D:
Tykkään puolukoistakin, mutta ne ovat niin happamia, ettei niitä tule pelkiltään syötyä kuten noita muita vaihtoehtoja. Puuron seassa puolukat ovat eliittiä, kunhan on jotain makeutusta.
Annoin äänen pelkille mustikoille, mutta tykkään kyllä tosi paljon myös mansikoista ja vadelmista. Mustikoihin liittyy kohdallani sellainen "tunne-elementti", että poimin niitä joka vuosi metsästä isot määrät. Vadelmiakin, mutta niitä vähemmän. Puolukat on sinänsä ihan jees esim. hillomuodossa, mutta muuten eivät oikein maistu (tai ehkä en vaan ole oppinut käyttämään niitä).
Puolukat on kyllä mun suosikki! Ne on mun mielestä ihanan kirpeitä ja koostumukseltaan ihanteellisia: ei siemeniä hampaankoloissa niin helposti ja kuori pysyy ehjänä paremmin kuin mustikoissa ja vadelmissa. Tykkään myös puolukkasurvoksesta ja paljaalleen pakastetuista puolukoista sokerilla ja ilman.