Aihe vapaa Tykkäättekö mun uudesta profiilibannerista

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,864
Reaktioarvo
2,897
Yyh jotenkin tunteikasta ku en omaan huoneeseeni saa pride lippuja ripustettua niin voin laittaa omaan "virtuaaliseen huoneeseeni" D: tämä nostattaa itsetuntoani huimasti. 🤧 Vaikka olisin voinut kyllä laittaa siihen jotain muutakin, mutta ehkä se on nyt ihan hyvä toistaiseksi ainakin. Tietysti upea profiilikuvani kruunaa kokonaisuuden DDD: pystynköhä vaihtaa sitä ikinä, samalla kyllästyn varmaa joskus siihe mut samal oon liia kiintyny siihen XD
 

Artemis

epäkunnossa oleva järjen ääni
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
267
Reaktioarvo
286
Ei siinä näy kuin tummansinistä, kannattaa etsiä joku littana kuva lipusta niin mahtuu kaikki värit
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Minulla näkyy profiiliisi mennessä vain tummansinistä ja jos vien hiiren käyttäjänimesi päälle, bannerista näkyy ripaus pinkkiäkin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,864
Reaktioarvo
2,897
Minulla näkyy profiiliisi mennessä vain tummansinistä ja jos vien hiiren käyttäjänimesi päälle, bannerista näkyy ripaus pinkkiäkin.
Miks mulla itelläni näkyy sit ihan kokonaan toi lippu? D: siis jos meen mun profiiliin ni se näkyy kokonaan mutta jos painaa tost mun käyttäjänimest sillee ettei mee kokonaan sinne profiiliin ni sit se näkyy tolleen ettei pinkkiä näy kuin vähän. Mutta tosiaan kokonaan profiiliin mennes näkyy ihan normaalisti mulla. Tosin käytän kännykäl ni tää on varmaan taas joku kännykän ja tietokoneen ero, muistaakseni demissäkin näkyi ihan eri tavalla kännykällä ja koneella se taustakuva ja se oli ärsyttävää :< sit varmaan jos saisin sen jotenki näkymään koneella kivasti ni se näkyis tyhmästi kännykällä, veikkaan.
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Qualitymonkey 1.png
^ Käytän konetta ja minulla profiilisi näyttää tältä:

Qualitymonkey 2.png
Ja jos vie hiiren käyttäjäsi päälle, niin silloin tältä. ^

Mutta joo, jos se näyttää sinulla hyvältä puhelimella, niin se on tärkeintä. Jollain toisella laitteella se varmaan näyttäisi joka tapauksessa hassulta.
 

varasija

Ylläpito
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
367
Reaktioarvo
598
Miks mulla itelläni näkyy sit ihan kokonaan toi lippu? D: siis jos meen mun profiiliin ni se näkyy kokonaan mutta jos painaa tost mun käyttäjänimest sillee ettei mee kokonaan sinne profiiliin ni sit se näkyy tolleen ettei pinkkiä näy kuin vähän. Mutta tosiaan kokonaan profiiliin mennes näkyy ihan normaalisti mulla. Tosin käytän kännykäl ni tää on varmaan taas joku kännykän ja tietokoneen ero, muistaakseni demissäkin näkyi ihan eri tavalla kännykällä ja koneella se taustakuva ja se oli ärsyttävää :< sit varmaan jos saisin sen jotenki näkymään koneella kivasti ni se näkyis tyhmästi kännykällä, veikkaan.
Suositeltu koko bannereille on 1781px (leveys) x 250px (korkeus).
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,864
Reaktioarvo
2,897
katso liitettä 299
^ Käytän konetta ja minulla profiilisi näyttää tältä:

katso liitettä 300
Ja jos vie hiiren käyttäjäsi päälle, niin silloin tältä. ^

Mutta joo, jos se näyttää sinulla hyvältä puhelimella, niin se on tärkeintä. Jollain toisella laitteella se varmaan näyttäisi joka tapauksessa hassulta.
Joo, no nää on näitä D: demissä taisin jotenkuten saada sen silleen että näytti mulla ainakin ihan semi ok kännykällä ja koneella, mutta aikamoista arpomista kyllä kun ei tiedä sitten että miltä se näyttää milläkin laitteella :D
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Vau ok ei vittu miten sait pinkin, en saa ite muuta ku ton punasen D: tai siis varmaan kirjotit tohon sen värikoodin mut kui vitus tiesit mitö siihe pitää kirjoittaa

Voit käyttää mitä tahansa väriä käyttämällä koodia: [COLOR=tähän värikoodi]tähän teksti[/COLOR]

Saadaksesi haluamasi värin tarvitset sille html-värikoodin, joita löytää netistä, esim. täältä: https://html-color-codes.info/

Sitten vain korvaat kohdan "tähän värikoodi" haluamasi värin koodilla ja "tähän teksti"-kohdan tietysti haluamallasi tekstillä.
 
Viimeksi muokattu:

porkkanakeitto

erittäin epäaktiivinen
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
36
Reaktioarvo
31
Ylös Pohja