uhka vai mahdollisuus tavata tinder match

huchu

she/they
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
233
Reaktioarvo
244
ollaan juteltu nyt muutama päivä ja tänään hän kysyi haluisinko lähteä treffeille ja vastasin myöntävästi miettimättä sitä sen kummempaa
nyt kuitenkin iski pieni ahdistus siitä et mitä oon tekemäs koska? puhuttiin just siitä että välimatka on sen verran pitkä että pakosti joutuu jäämään toisen luo yöks ja....... en oo ihan varma mitä oon tästä mieltä
vaikuttaa niiin mukavalta ja hyvältä tyypiltä, ei siinä mitään, ja todellakin haluisin nähä hänet mut pienet kuumotukset siitä et joutusin olee yksin jonkun henkilön kanssa jonka oisin just tavannut :/ huoh
 

huchu

she/they
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
233
Reaktioarvo
244
Oisko mahdollista tehdä A ja B suunnitelmat?
A: se on kiva tyyppi ja tuutte juttuun joten jäät yöksi
B: tapaatte mutta et halua jäädä yöksi joten meet kaverille, tutulle tai muuhun yöpaikkaan
hän olis ilmeisesti tänne tulossa ja siis helpostihan mä voisin vaikka kysyy mun jotain kaverii ihan varmuuden vuoks yöks niin ois vähemmän ahistavaa tai jotain emt :DD niin vaikeeta kun se ei tunne täältä ketään enkä mäkään sieltä mis se asuu
 

huchu

she/they
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
233
Reaktioarvo
244
en tiiä, mulla on kyllä seuraavat pari viikkoa niin kiireisiä etten kerkee sitä edes nyt just nähä niin onhan tässä aikaa miettiä asiaa
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
En menisi puolituntemattoman kotiin yöksi.

Näin niin kuin sivu mietteenä, niin miten ihmeessä tietää haluaako vastapuoli tinderissä jutella? Onko se joku oletus että poika aloittaa keskustelun? Joudun lähes aina aloittamaan keskustelun itse.
 

huchu

she/they
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
233
Reaktioarvo
244
En menisi puolituntemattoman kotiin yöksi.

Näin niin kuin sivu mietteenä, niin miten ihmeessä tietää haluaako vastapuoli tinderissä jutella? Onko se joku oletus että poika aloittaa keskustelun? Joudun lähes aina aloittamaan keskustelun itse.
mulle yleensä laitetaan ensin viestiä joten ehkä se sit on yleisempää et miespuolinen henkilö alottaa. toisaalta tää voi johtuu vaan siitä etten osaa keskustelua alottaa luontevasti niin harvoin uskallan kellekään edes viestiä laittaa.
 

varjojenmaa

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
300
Reaktioarvo
305
En menisi puolituntemattoman kotiin yöksi.

Näin niin kuin sivu mietteenä, niin miten ihmeessä tietää haluaako vastapuoli tinderissä jutella? Onko se joku oletus että poika aloittaa keskustelun? Joudun lähes aina aloittamaan keskustelun itse.
En oo ollut tinderissä, mutta sanon sen, että älä käytä aikaas ihmisiin jotka ei oo kiinnostuneita juttelemaan. Yleensä sellasten ihmisten kanssa, jotka on samanhenkisiä, juttelu on luontevaa ja kiinnostus toista kohtaan molemminpuolista. Jos vaikka kyselee toiselta jotakin, niin on ihan kohtuullista odottaa vastakysymyksiä.
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
En oo ollut tinderissä, mutta sanon sen, että älä käytä aikaas ihmisiin jotka ei oo kiinnostuneita juttelemaan. Yleensä sellasten ihmisten kanssa, jotka on samanhenkisiä, juttelu on luontevaa ja kiinnostus toista kohtaan molemminpuolista. Jos vaikka kyselee toiselta jotakin, niin on ihan kohtuullista odottaa vastakysymyksiä.
Harva esittää kunnolla vastakysymyksiä. Mutta se vastakysymystenkään esittäminen ei tarkoita aina kiinnostusta, kun minä kyllä usein kysyn vaikka ei kiinnostaisikaan. Yhdellä Tinderissä oli sama mielenkiinnonkohde, jonka takia tuli juttua, mutta itse niin kuin ihmisenä se henkilö ei silleen kiinnostanut.
 

varjojenmaa

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
300
Reaktioarvo
305
Harva esittää kunnolla vastakysymyksiä. Mutta se vastakysymystenkään esittäminen ei tarkoita aina kiinnostusta, kun minä kyllä usein kysyn vaikka ei kiinnostaisikaan. Yhdellä Tinderissä oli sama mielenkiinnonkohde, jonka takia tuli juttua, mutta itse niin kuin ihmisenä se henkilö ei silleen kiinnostanut.
Jep, vastakysymysten esittäminen on osa normaaleja sosiaalisia taitoja, mitkä ainakin itelleni on tärkeitä missä tahansa ihmissuhteessa.
 
Ylös Pohja