Ihastuminen uhka vai mahku...

Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20
Reaktioarvo
20
...kertoa mun psykologille siitä et oon ihastunu mun opeen jo vuoden

tyhmä kysymys tietenki uhka koska mua varmaa ”inhottas”?? puhua siitä en tiiä oikeeta sanaa sille tunteelle mutta ku haluisin kunnolla puhua jonku kanssa siitä mut kaverit ei oikee ymmärrä sitä mut toisaalta emmää tiiä haluisinko siitä sille psykallekkaan sanoa koska ehh nojaa kertokaa teijän mielipide
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
voi olla ihan kumpi vaan riippuen mitä ajattelet. jos se ahdistaa sua tai muuten mietityttää tai haluaisit sanoa siitä edes jollekin niin silloin mahdollisuus. psykologisi on kuullut ihan kaiken maan ja taivaan väliltä eikä varmaan hätkähdä tuollaisesta paljoa mitään, joten se tosiaan lähtee vaan sun viitsimisestä.
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20
Reaktioarvo
20
voi olla ihan kumpi vaan riippuen mitä ajattelet. jos se ahdistaa sua tai muuten mietityttää tai haluaisit sanoa siitä edes jollekin niin silloin mahdollisuus. psykologisi on kuullut ihan kaiken maan ja taivaan väliltä eikä varmaan hätkähdä tuollaisesta paljoa mitään, joten se tosiaan lähtee vaan sun viitsimisestä.
no mut ku emmätiiä jotenki musta silti tuntuu et se olis sen mielestä outoo ja ku eihän se sillee ns. normaalii oo mut kumminki ja emmäätiiä mää vaan aattelisin et mitä se aattelee ja tommosta vaikka se on kyl totta et se on varmaa kuullu kaikkee mahollista wäää
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
no mut ku emmätiiä jotenki musta silti tuntuu et se olis sen mielestä outoo ja ku eihän se sillee ns. normaalii oo mut kumminki ja emmäätiiä mää vaan aattelisin et mitä se aattelee ja tommosta vaikka se on kyl totta et se on varmaa kuullu kaikkee mahollista wäää
ihastuminen on täysin normaalia eikä ihastumisen kohdettaan oikein voi valita, lisäksi opettajaansa ihastuminen on hyvin tavallista ja psykasi tietää kaikki nämä seikat aivan varmasti. psykologiaahan hän on monta vuotta opiskellut. jos yhtään tuntuu siltä että tekisi mieli mainita asiasta, sano ihmeessä. voithan sitten sanoa sen jälkeen, ettet halua puhua asiasta enempää jos alkaa tuntua ihan mahdottomalta.
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20
Reaktioarvo
20
ihastuminen on täysin normaalia eikä ihastumisen kohdettaan oikein voi valita, lisäksi opettajaansa ihastuminen on hyvin tavallista ja psykasi tietää kaikki nämä seikat aivan varmasti. psykologiaahan hän on monta vuotta opiskellut. jos yhtään tuntuu siltä että tekisi mieli mainita asiasta, sano ihmeessä. voithan sitten sanoa sen jälkeen, ettet halua puhua asiasta enempää jos alkaa tuntua ihan mahdottomalta.
nojoo ehkä mää uskallan sanoa jotain koska tää on vaivannu mua tosi pitkään pelottaa kyl mut onneks mul on tiistaihin asti aikaa miettii mitä sanosin... kiitos :3
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
nojoo ehkä mää uskallan sanoa jotain koska tää on vaivannu mua tosi pitkään pelottaa kyl mut onneks mul on tiistaihin asti aikaa miettii mitä sanosin... kiitos :3
Kuten täällä on jo sanottukin, mainitsemasi asia on oikeasti tosi normaalia, vaikka se usein tuntuneekin siltä, että on "ainoa". Nolous ja häpeäminen eivät tietenkään ole asiaan tietoisesti valittuja ja liitettyjä tunteita, joten vaikka tuo onkin normaalia, asian häpeäminen on toki ymmärrettävää.

Muuten, tiedän esimerkiksi ihmisiä, jotka ovat maanneet odotushuoneen lattialla odottaessaan psykologia tai terapeuttia tai vastaavaa. Niin ikään tiedän ihmisen, joka siivoojasivupersoonansa vallassa unohti olevansa terapiassa ja alkoi siivota terapeuttinsa huonetta kesken kaiken. Nämä eivät ole edes "kummallisimpia" esimerkkejä mitä alalla voi tulla vastaan, mutta ihan taatusti sinunkin psykologisi on nähnyt hyvinkin erikoisia juttuja.
 
Ylös Pohja