Typerä Vähän viiniä ja sitten opiskelijabileisiin

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,147
Reaktioarvo
5,467
Jos ei huvita, ei kannata mennä! Toisaalta, onhan noissa riennoissa yleensä ihan hauskaa, vaikka ei huvittaisikaan ensin. Ja aina pääsee pois, jos ei olekaan kivaa.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Jatkuva bilettäminen opiskeluaikoina kuulostaa turhauttavalta ja rasittavalta... Välillä se on mukavaa, mutta kuulemani mukaan korkeekouluissa saattaa olla monesti viikossa bileitä. Vai onko niitä oikeasti noin paljon? 🤔 Kuulemma bileiden määrä riippuu alan mukaan.
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
Jatkuva bilettäminen opiskeluaikoina kuulostaa turhauttavalta ja rasittavalta... Välillä se on mukavaa, mutta kuulemani mukaan korkeekouluissa saattaa olla monesti viikossa bileitä. Vai onko niitä oikeasti noin paljon? 🤔 Kuulemma bileiden määrä riippuu alan mukaan.
Ei meillä ainakaan oo useampana päivänä viikossa. Joka toinen viikko on mulla ollut nyt tässä syksyn aikana. Tietysti muiden alojen bileisiin voi mennä kuokkimaan mutta ei se oo kovin hohdokasta

Mut pakko ei oo mennä, ite en käynyt ekaan neljään vuoteen melkein ollenkaan
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Ei meillä ainakaan oo useampana päivänä viikossa. Joka toinen viikko on mulla ollut nyt tässä syksyn aikana. Tietysti muiden alojen bileisiin voi mennä kuokkimaan mutta ei se oo kovin hohdokasta

Mut pakko ei oo mennä, ite en käynyt ekaan neljään vuoteen melkein ollenkaan
Oo, kiva kuulla, ettei noin paljoo sentään ole! :) Oon tosin kuullut, että teekkareilla ja lääkiksen opiskelijoilla olisi bileitä aivan järkyttävästi. 😂
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
Oo, kiva kuulla, ettei noin paljoo sentään ole! :) Oon tosin kuullut, että teekkareilla ja lääkiksen opiskelijoilla olisi bileitä aivan järkyttävästi. 😂
Varmasti tosiaan riippuu alastakin, ite en tunne ketään jotka noita opiskelis niin en pysty kommentoimaan mitään :D Mut väitän et tosi moni kyllästyy siihen jatkuvaan bilettämiseen aika nopeasti, ei oo kiva pidemmän päälle kun koko muu elämä kärsii siitä.
 

almanakka

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
455
Reaktioarvo
399
Jatkuva bilettäminen opiskeluaikoina kuulostaa turhauttavalta ja rasittavalta... Välillä se on mukavaa, mutta kuulemani mukaan korkeekouluissa saattaa olla monesti viikossa bileitä. Vai onko niitä oikeasti noin paljon? 🤔 Kuulemma bileiden määrä riippuu alan mukaan.
Omalla paikkakunnalla ainakin kauppiksessa tuntuu olevan kaikkea vähän väliä, ja isona ainejärjestönä heillä on rahkeita järjestää tapahtumia muillekin kuin kauppislaisille.

Itse kuulun vähän pienempään ainejärjestöön, joten meillä bilekausi on vilkkaimmillaan vappuna ja muuten tapahtumia järjestetään aina silloin tällöin. Niistäkin suurin osa on aika rauhallisia, tai ainakin se jatkoja edeltävä virallinen osuus :D

Olen nyt toista vuotta yliopistossa ja poikkitieteelliset bileet on vielä kokematta. Tämän vuoden aikana pitää kyllä mennä, tai ensi vuonna viimeistään!
 
Ylös Pohja