Keho Vaihteleeko teillä paino vuodenajan mukaan?

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Itselläni talven rankkuus näkyy selvästi myös painossa, koska laihdun aina talvisin.
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Mulla se on toistepäin. Talvisin tykkään käpertyä, ei ole energiaa ja syön paljon. Kesällä aurinko antaa mulle energiaa ja sit mä ihan unohdan syödä toisinaan ja laihdun. Lisäksi kesäsin rullaluistelen paljon kävelemisen ja julkisen liikenteen sijaan koska se on hauskaa, mutta samalla kuntoilua. Syön myös paljon enemmän freesiä ruokaa, ja vhemmän prosessoitua.
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
867
Reaktioarvo
1,569
Mulla enemmän mieliala kauden mukaan vaihtelee paino, vaikka en itse seuraa jatkuvasti painoani, kyllä sen huomaa jos sitä on laihtunut tai ruoka ei vaan maita niin hyvin. Masennuskaudet vaikuttaa just siihen syömiseen.
 

^0^

en tykkää
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
87
Reaktioarvo
49
Ei yleensä, paitsi joskus keväisin ja kesäisin kun pakko urheilla eikä jaksa syödä normaalisti niin tippuu aika paljon
 

kuljeskelija

Matkalla
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
888
Reaktioarvo
861
useimmiten, talvella nousee ja kesällä taas hoikistutaan, johtuu varmaan siitä että kesällä meen pyörällä joka paikkaan ja oon muutenkin ulkona enemmän :D
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Kesällä oon paljon aktiivisempi ja syön terveellisemmin enkä myöskään mässytä yhtä paljoa karkkia tylsyyteeni kuin talvisin, mutta toisaalta talvella taas monesti unohdan syödä kun oon kotona niin paljon tai en jaksa tehdä mitään kunnollista sen karkin lisäksi niin en liho vaikken liikukaan juuri yhtään. Eli aika samana pysyy D:
 

titi-uuh

"jee"
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
237
Reaktioarvo
401
Joo todellakin. Pimeällä tekee mieli herkkuja, kevään tullen ne lakkaa taas kiinnostamasta. Pimeällä mun ei myöskään tee mieli repiä itseäni urheilusuorituksiin, keväällä taas alan viilettää tämän tästä. Nih kyl se painoon vaikuttaa D:
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
En osaa itse asiassa sanoa. En seuraa mun painoa tarpeeks aktiivisesti, jotta mulla olis riittävät "tilastot" aiheesta.

Sen kyllä ainakin tiedän, etten ole näköjään vielä syönyt tänään aamupalan jälkeen (jonka siis söin joskus ennen yhdeksää). Aikaansaamattomuus vaivaa, hupsista... :---DD Hmm... Pitäis varmaankin tästä käydä kohta syömässä.
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
En osaa itse asiassa sanoa. En seuraa mun painoa tarpeeks aktiivisesti, jotta mulla olis riittävät "tilastot" aiheesta.

Sen kyllä ainakin tiedän, etten ole näköjään vielä syönyt tänään aamupalan jälkeen (jonka siis söin joskus ennen yhdeksää). Aikaansaamattomuus vaivaa, hupsista... :---DD Hmm... Pitäis varmaankin tästä käydä kohta syömässä.
Ei se toki mahdotonta ole, jos olisinkin tänä talvena laihtunut pikkasen aikaisempaan verrattuna. Pandemia ja kaikki... Mutta en tiedä. Jos olenkin, niin tuskin ainakaan paljoa - koska ainakaan kouluterkkari ei mitään mistään alipainosta huomauttanut, kun terveystarkastuksessa joskus ehkä tyyliin pari viikkoa sitten kävin. :--P
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
En osaa itse asiassa sanoa. En seuraa mun painoa tarpeeks aktiivisesti, jotta mulla olis riittävät "tilastot" aiheesta.

Sen kyllä ainakin tiedän, etten ole näköjään vielä syönyt tänään aamupalan jälkeen (jonka siis söin joskus ennen yhdeksää). Aikaansaamattomuus vaivaa, hupsista... :---DD Hmm... Pitäis varmaankin tästä käydä kohta syömässä.
Okei, tilannepäivitys, söin äsken.
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Mulla se on toistepäin. Talvisin tykkään käpertyä, ei ole energiaa ja syön paljon. Kesällä aurinko antaa mulle energiaa ja sit mä ihan unohdan syödä toisinaan ja laihdun. Lisäksi kesäsin rullaluistelen paljon kävelemisen ja julkisen liikenteen sijaan koska se on hauskaa, mutta samalla kuntoilua. Syön myös paljon enemmän freesiä ruokaa, ja vhemmän prosessoitua.
Mulla se on enemmänkin toisinpäin, jos jotain. xd Eli talvisin tykkään käpertyä, ei ole energiaa ja sitten ihan unohdan syödä toisinaan ja laihdun (varsinkin tää talvi on ollut sellanen) - ja kesällä aurinko antaa mulle energiaa ja syön tarpeeksi (tai tarpeeksi usein). En kyllä oo tosin ihan varma, syönkö talvellakaan todellisuudessa hirveesti vähemmän kuin kesällä, meinaan, musta tuntuu, että syön joka päivä aina suunnilleen sen määrän, mitä pitäiskin - mutta en välttämättä ihan oikeeseen aikaan joka kerta.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Pohja