Vaimon lemmikki kani pilaa parisuhteemme.

Theodore

Uusi
Liittynyt
25.8.2022
Viestejä
11
Reaktioarvo
2
Tämä kaikki alko 3,5 vuotta sitten, kun aloimme tapailemaan vaimon kanssa. Tämä kani on ollut hänellä jo ennen kun aloimme tapailemaan.

Se pieni paskiainen on vanha, ruskea ja osittain sokea. Hänen turkkinsa on myös hirveässä kunnossa, koska se repii sitä tehdäkseen pesää vaimolleni sekä itsellensä.

Olemme olleet nyt 1,5 vuotta naimisissa ja tää porkkanan puputtaja on ollut sen koko_vitun_ajan aiheuttamassa tuhoa avioliitollemme. Mun vaimo ei suostu tehdä mitään sille kanille koska se kusipää on sen rakas lemmikki ja se rakastaa sitä enemmän kun mitään muuta ym. paskaa.

Kun tapasin vaimoni kanssa tämä saatanan paistijänis ei ollut suuri ongelma, se vain puri ja raapi minua. vaimoni sanotaan vaikka Aurora yritti selittää että se kani on vain hermostunut kun on muitakin ihmisiä talossa. Koska onhan tämä jänis elänyt Auroran kanssa kahestaan ilman muita ihmisiä muutaman vuoden eli siitä lähtien kun hän oli 19.

Ihan sama mitä Aurora tekee niin se jänis on hänen kanssa tasoo nuolemassa sen naamaa ja kaikkee muuta helvetin ällöttävää. Vaimo ei missään kohtaa pistä sitä Kania alas häkkiinsä minne se kuuluu. Kun syödään ruokaa niin jänis istuu pöydällä meidän kanssa. Kun Aurora menee vessaan jänis seuraa perässä, jos hän menee suihkuun niin se kyrpä seuraa perässä ja tuijottaa alastonta, MUN vaimoa suihkuttelemassa, eikä Aurora päästä edes mua suihkuun hänen kanssaan mutta jänis kyllä saa kulkea mukana vittu.

Tää ongelma on mennyt siihen jamaan että jos annan vaimolle huomiota se jänis janoaa kostoa. Aina se ei heti pysty kostamaan mutta jos vaikka edes nopeesti pussaan vaimoa niin se perkele tulee ja hyökkää mun kimppuun. välillä mä löydän semmosia pieniä ruskeita papanoita mun vaatekaapista tai esim repuista ja voitte arvata kuka on niidenkin takana

Kani saa myös olla vapaana meijän huoneessa päivällä mutta illalla kun harrastetaan seksiä ja ollaan vaan lähekkäin oon onneksi saanut Auroran pistämään sen jäniksen häkkiin MUTTA siinä on muutama ongelma. nimittäin kun se pieni piru huomaa että pannaan eikä se edes ole normaalisti tottunut olemaan häkissä se alkaa huutamaan ihan vitun kovaa, niin kovaa mitä keuhkoista lähtee kunnes vaimo lopettaa meijän aktin ja menee auttamaan sen omahyväsen pikkupaskan pois häkistään.

Tää kani tekee tän kaiken ihan vaan koska vihaa mua niin paljon ja luulee että mun vaimo on SEN kumppani ja yrittää tuhota meidän parisuhteen
mulla on jopa pieniä haavoja ja arpia ympäri mun kehoa tän jäniksen takia ja mun vaimo ei suostu tekemään mitään tolle jänikselle tai edes viettää vähemmän aikaa sen kanssa. Me käydään jo parisuhdeterapiassa ja avioliitto on ihan perseestä. Kertokaa mulle mitä teen ennenkun ihan oikeesti ajan autolla ton saatanan yli.
 

Theodore

Uusi
Liittynyt
25.8.2022
Viestejä
11
Reaktioarvo
2
Tolla kanilla ei taida olla kaikki hyvin.
No ei olekaan. Oon miettinyt että jos vaikka tappaisin sen vaimon ollessa töissä ja kaivaisin maan alle eräällä pellolla. Mitkä on mahdollisuudet jäädä kiinni tuollaisesta ja jos jään kiinni onko mahdollista joutua oikeuteen? Se saatana on kuitenkin vaan jänis eikä koira tai kissa
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,757
No ei olekaan. Oon miettinyt että jos vaikka tappaisin sen vaimon ollessa töissä ja kaivaisin maan alle eräällä pellolla. Mitkä on mahdollisuudet jäädä kiinni tuollaisesta ja jos jään kiinni onko mahdollista joutua oikeuteen? Se saatana on kuitenkin vaan jänis eikä koira tai kissa
Vaatii paljon lavastusta ja hyvän valheen. Onnistuminen/läpimeneminen on siten asia erikseen.
 

Theodore

Uusi
Liittynyt
25.8.2022
Viestejä
11
Reaktioarvo
2
Sakoilla vähintään. Suomessa on niin pienet tuomiot muutenkin
Hyvä juttu. Täähän on muuten oikeasti rikollista, pistääkö tän sivun ylläpito kuinka helposti tälläisiä keskusteluita alas? Mutta jos päädyn tähän ratkaisuun teen sen vain vaimoni ja parisuhteemme takia.
 

Theodore

Uusi
Liittynyt
25.8.2022
Viestejä
11
Reaktioarvo
2
Miten tämä sivu on näin kuollut? Tarvitsisin nyt kiperästi apua. En mitään jätä se no effort kommentteja, sekä eläinten ystävien mikä nimi kyselyitä. Tällä tahdilla mullan alla on kanin sijaan meidän avioliitto
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
820
Mun avopuoliso puhuu mun kissasta ihan samaan sävyyn, ainoa ero että mä tiedostan myös itse kuinka perseestä se kissa on.
Tuossa varmasti onki se isoin ongelma, kanista eroon hankkiutuminen ei välttämättä ratkaise juuri mitään ku vaikeuksia tuottaa loppujen lopuksi se vaimon asenne.
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,448
Reaktioarvo
2,338
Kannattaisi varmaan sanoa asiasta kunnolla. C'mon, ei se kani maailmaa kaada.
No ei olekaan. Oon miettinyt että jos vaikka tappaisin sen vaimon ollessa töissä ja kaivaisin maan alle eräällä pellolla. Mitkä on mahdollisuudet jäädä kiinni tuollaisesta ja jos jään kiinni onko mahdollista joutua oikeuteen? Se saatana on kuitenkin vaan jänis eikä koira tai kissa
Sairasta ajattelua. Se kani on lemmikki yhtälailla kuin kissa tai koira, marsu tai kultakala.
 

Theodore

Uusi
Liittynyt
25.8.2022
Viestejä
11
Reaktioarvo
2
Kannattaisi varmaan sanoa asiasta kunnolla. C'mon, ei se kani maailmaa kaada.

Sairasta ajattelua. Se kani on lemmikki yhtälailla kuin kissa tai koira, marsu tai kultakala.
Mutta normaali lemmikki ei terrorisoi kuin joku Osama Bin Laden konsanaan tuolla se nukkuu nyt ihan onnellisena kuorsaten tai jotain outoa ääntä pitäen hyvä kun ei nukkuakkaan muut tässä talossa saa
 

Theodore

Uusi
Liittynyt
25.8.2022
Viestejä
11
Reaktioarvo
2
Mun avopuoliso puhuu mun kissasta ihan samaan sävyyn, ainoa ero että mä tiedostan myös itse kuinka perseestä se kissa on.
Tuossa varmasti onki se isoin ongelma, kanista eroon hankkiutuminen ei välttämättä ratkaise juuri mitään ku vaikeuksia tuottaa loppujen lopuksi se vaimon asenne.
Ollaan kania lukuunottamatta selvitty vaikka mistä sillä nyt vaan on jokin obsessio siihen kaniin. En uskoisi sanovani tätä mutta se kani on KIRJAIMELLISESTI mun kilpailia.
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
820
Ollaan kania lukuunottamatta selvitty vaikka mistä sillä nyt vaan on jokin obsessio siihen kaniin. En uskoisi sanovani tätä mutta se kani on KIRJAIMELLISESTI mun kilpailia.
Nuo ongelmat kuitenki menee selkeesti sen yli että olis vaan hankala lemmikki. Sun mielestä kani kuuluu häkkiin, vaimon mielestä rakas lemmikki saa kaiken periksi, molemmat on väärässä. Kun pitäis olla jotain siltä väliltä ja se on hirveen hankalaa ku toisella on jo kaunat koko eläintä kohtaan ja toisella taas vähän turhan läheinen kiintymyssuhde.

Miten vaimon asenne kohtaa sun mielipiteet siinä kohtaa ku menet ja kuoppaat sen jäniksen? Jos et osaa osottaa tarpeeks myötätuntoa ja surra kanin kohtaloa yhtä tunteella ku vaimo tulee parku, jos vaimolle selviää mitä kanille kävi tulee todennäköisesti ruumiita. Entä jos vaimo haluaa välittömästi uuden lemmikin? Jos et suostu tulee taas parku, jos suostut teillä on kohta taas lemmikki ja samat ongelmat toistuu.

Ei kanit ikuisuutta kuitenkaan elä, yks vaihtoehto on purra hammasta ja juhlia ku perkeleeltä häviää pulssi. Ei kukaan sitä poismenon jouduttamistakaan täältä käsin kykene estämään, siinä on sit tottakai riski jäädä kiinni ja onhan se nyt perseestä mennä toisen lemmikkiin koskemaan. Se on lain mukaan kumminki omistajan omaisuutta ja kaikesta huolimatta varmasti omistajalle tärkeä, pistää väkisin miettimään suhteen laatua kun ongelmaan paras ratkasu on tuottaa puolisolle mielipahaa.

Aina voi myös muuttaa erilleen jos on noin hankalaa. Paras ja ilmiselvä ratkasu ois puhua ja selvittää asia kunnolla mutta kuulostaa vaikeelta ku ootte niin ääripäät tuossa asiassa.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
No ei olekaan. Oon miettinyt että jos vaikka tappaisin sen vaimon ollessa töissä ja kaivaisin maan alle eräällä pellolla. Mitkä on mahdollisuudet jäädä kiinni tuollaisesta ja jos jään kiinni onko mahdollista joutua oikeuteen? Se saatana on kuitenkin vaan jänis eikä koira tai kissa
Noh se oikeuden tuomio ei ehkä ole se sun suurin huoli.
Jos jäät kiinni ni voi olla et sun vaimo pistää sut pihalle. Niin mä tekisin jos mulla olis rakas lemmikki ja sen ihmisen jonka pitäis tukea ja rakastaa mua myötä ja vastamäessä vaan tappaa sen.
Mitäpä luulet miten vaimosi suhtautuu sinuun sen jälkeen?

Kanit ei muutenkaan välttämättä tajua, sä oot pupun tulkinnan mukaan sille vihollinen. Ja niin sä keskustelun perusteella oletkin. Ootko kokeillut yrittää lähentyä kanin kanssa? Eihän se susta tykkää jos sä suhtaudut vihamielisesti siihen. Toki tässä vaiheessa voi olla jo myöhäistä.
Lisäksi kanit on seurallisia eläimiä ja niillä olis hyvä olla toinen kani seurana (näin muistelen), eli voisko johtua ihan yksinäisyydestä tuo kanin takertuvaisuus? Sehän on huomannut joutuvansa olemaan yksin jos sinä olet vaimosi kanssa kahden. Ei se nyt tyhmä ole. Ja kyllähän se tietenkin kiihtyy siihen ainoaan seuraan joka sillä on ja siihen joka sitä ruokkii.

Käykää eläinlääkärillä kysymässä neuvoa? Eikä se kauaa muutenkaan elä jos on noin huonossa kunnossa.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Ollaan kania lukuunottamatta selvitty vaikka mistä sillä nyt vaan on jokin obsessio siihen kaniin. En uskoisi sanovani tätä mutta se kani on KIRJAIMELLISESTI mun kilpailia.
Se on lemmikki. Se on pitäny sulle seuraa kauan, tottakai sun vaimo rakastaa sitä.
Samalla logiikalla sulla on obsessio vaimoosi jos haluat sen seuraa.
 
Ylös Pohja