Varasijan ensimmäinen Aleksikesu

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Vaikka kuinka vannoin etten enää ikinä näitä aijo luoda, istuessani pää pyörällä sängyssä mietin että miten taas oon tässä.

Aleksi Rantamaa, mun suurin esikuvani ja luultavasti ikuinen ihastukseni. Oon kasvanu ilman isää ja jotenkin Aleksi on korvannu sitä tuskaa. Jos vertaa muihin mun ihastuksiini, Mentsu on niistä merkittävin. Välillä tulee ajateltua onko hää lukenu niitä demin 42 aleksikesua, jos on niin terveisiä! Oikeestaan Meikävaan on Mentaalisavukkeen innoittama, emmä muuten ikinä demiin olis uskaltautunu. Onhan mulla blogi, sinne tosin en oo kerinny hetkeen päivittelemään. (Huom. ei yhtä kova suosio ku Aleksilla oli, onneksi). Ehkä voisin sanoa jopa että Ylellä olis unelmaduuni, jos mä sinne joskus joudun Aleksin kengänjäljillä huutista. Jos joku oikeasti yhä uskoi, että olen Rantamaa voin luvata etten ole. Tää on aikamoista jossittelua, mutta eihän sitä mitään kehtaa alkaa lyömään lukkoon.

Tämä keskustelu saattaa olla ainutlaatuinen, tai sitten alku uudelle pakkosyötölle. Jokatapauksessa, pahoittelut niille jotka eivät Aleksista pidä siitä että etusivunne on täynnä höpinöitäni. Oikein mukavaa lauantaita, illalla nähdään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,737
Reaktioarvo
2,892
Me yleisradion leivissä 10 vuoden päässä :DD
Kyllä xd huutistelemassa ja toivomassa että se jotenkin tekisi todennäköisemmäksi että olisi mahollisuudet aleksiin + näihin muutamaan sankariin... En kyllä tiedä mitä se oikeasti auttais tho :D oon vaan monesti miettinyt millast ois olla joku toimittaja ja päästä tekee jtn haastattelua noista, en kyllä pystyis kasaamaan itteeni sitä varten jos rehellisiä ollaan. Tai jos olis näyttelijä ja pääsis tekee töitä yhdessä mutta kun ei😭 ei tietenkään. Voi miksi mulla ei ole minkäänlaisia mahdollisuuksia niiden suhteen
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Kyllä xd huutistelemassa ja toivomassa että se jotenkin tekisi todennäköisemmäksi että olisi mahollisuudet aleksiin + näihin muutamaan sankariin... En kyllä tiedä mitä se oikeasti auttais tho :D oon vaan monesti miettinyt millast ois olla joku toimittaja ja päästä tekee jtn haastattelua noista, en kyllä pystyis kasaamaan itteeni sitä varten jos rehellisiä ollaan. Tai jos olis näyttelijä ja pääsis tekee töitä yhdessä mutta kun ei😭 ei tietenkään. Voi miksi mulla ei ole minkäänlaisia mahdollisuuksia niiden suhteen
Niinpä, päästäis juttelemaan niille D: nään meidät ravaamassa siellä Ylen toimistolla niiden perässä :D
 
Ylös Pohja