Elokuvat & Sarjat Varasijan ensimmäinen & virallinen Big brother-keskustelu

Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Vapaata keskustelua seuraavat viikot. Voin laittaa alkuun vaikka apukysymyksiä että saadaan keskustelua käyntiin.

Mitä mieltä olet talosta? Entä asukkaista? Entä siitä, että on julkkiskausi? Entä millainen bb:n katsoja olet?


Talo on mielestäni mielenkiintoisen näköinen, sauna/kylpytilat ja terassi näyttivät hienoilta. Asukkaista en osaa oikein sanoa muuta kuin että sekalainen kattaus.
Oikeastaan itse tykkään enemmän siitä, että talossa on taviksia, sillä se on katsojanakin mielenkiintoista kun ei tiedä ketään entuudestaan eikä sitä kautta muodosta ennakkokäsityksiä kenestäkään.
En voi itse ainakaan kutsua itseäni kovin aktiiviseksi katsojaksi. Ensimmäinen kausi, jonka katsoin lähes kokonaan oli viime kausi ja kuulun siihen porukkaan joka katsoo kerran viikossa.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Sara Forsberg on muuten ihan pirun kaunis. Tuli mieleen nyt.


Hiukan hidasta meno täälläkin, ei taida kukaan seurata bb:tä (ymmärrettävää) tai sitten varaanit on vain laiskoja (ei ole ymmärrettävää).
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
En ole aiemmin innostunut seuraamaan bb:tä, mutta nyt vois kyllä vilkaista, kun on julkimoita kyseessä ja jotkut vielä vähän kyseenalaisia sellaisia (kuten Sanna Ukkola 🤣). Onko siellä tapahtunut jotain tajunnanräjäyttävää vielä?
 

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
4.4.2021
Viestejä
956
Reaktioarvo
993
ihan älytön ohjelma, sanon minä. :D nyt kun sinne on laitettu vieläpä julkkiksia niin veikkaan että maine lähtee aika nopeesti jos sortuu siellä 24/7 suorassa lähetyksessä vetämään kännit tai käyttäytymään muuten vain paskamaisesti... tämä nyt on vaan miun mielipide tästä mutta voitte korjata jos miulla on ihan väärä kuva tästä ohjelmasta. :'D
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
En ole aiemmin innostunut seuraamaan bb:tä, mutta nyt vois kyllä vilkaista, kun on julkimoita kyseessä ja jotkut vielä vähän kyseenalaisia sellaisia (kuten Sanna Ukkola 🤣). Onko siellä tapahtunut jotain tajunnanräjäyttävää vielä?
Petra Olli ja Roni Bäck otti painimatsin (Petra voitti) ja tuotantotiimi sekoili tuossa pari päivää sitten aika huolella lähetyksessä mutta muuten on ollut aika normaalia ainakin minun silmiin.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
ihan älytön ohjelma, sanon minä. :D nyt kun sinne on laitettu vieläpä julkkiksia niin veikkaan että maine lähtee aika nopeesti jos sortuu siellä 24/7 suorassa lähetyksessä vetämään kännit tai käyttäytymään muuten vain paskamaisesti... tämä nyt on vaan miun mielipide tästä mutta voitte korjata jos miulla on ihan väärä kuva tästä ohjelmasta. :'D
Olen itsekin miettinyt joskus pitkään että miksi tämä ohjelma on edes keksitty. Ihmiskoehan se on. Ei pelkästään se, että sinua kuvataan 24/7, vaan myös se, ettei ulkomaailmaan ole mitään yhteyksiä moneen viikkoon ja joudut tutustumaan ja elämään siellä täysin vieraiden ihmisten kanssa, joista et tiedä mitään. (Tosin nyt julkkiskaudella osa tuntee toisensa entuudestaan.) Se on mielenkiintoista seurattavaa.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Oonkin just katsomasta Big Brotheria. :D Oon vasta toisessa jaksossa. Nyt tulee jaksoja niin tiheään tahtiin, että hyvä jos edes ehdin katsomaan. D:

Mun mielestä mitä mä oon nähnyt niin Big Brother-talot on tosi hienoja ja niissä hyödynnetään hienosti värejä ja muotoja. Ihan erilaista, kuin mitä normitaloissa yleensä on. Ite kyl tykkäsin enemmän vuoden 2019 mallista, jolloin aloin ekaa kertaa ees kattoo Big Brotheria ja sitä ennen en siitä ohjelmasta ees tiennytkään. Tosin en oo kattonut ikinä kokonaista kautta. Edellisestä kaudesta katoin ehkä jakson tai pari. :D

Mut siis kivoja värejä ja elementtejä on talossa. Mun mielestä olis kiva, jos joskus talossa olis pastelli-väriteema. Sitä toisaalta tuskin tapahtuu koska se on liian "tyttömäinen". :/

Nyt päätin et voisin kattoo tätä sarjaa enemmän, koska siellä on Pinja ja Roni ja etenki Ronii oon aikoinaan katsonut tosi paljon ja molemmat oli yhes kohtaa ala-asteella mun lempitubettajii. :D Ja oon miettinyt et tota olis hauskaa seurata, jos joku tuttu olis siellä, tai ees joku tubettaja, jota on katsonut.

Mietin et vois olla kivaa nähä et miten ne käyttäytyy sit silleen kameran takana ja kun videoita ei editoida(toisaalta katon vaan niitä koosteita enkä 24/7 niin onhan niitä editoitu mut ei ne ite) mut ainaki tähän asti ne on olleet ihan täysin samallaisii ku videoissaki eikä oo tullut nähtyä mitään uutta. Ne on ihan liian aitoja videoissaan. :D

Ronin ja Pinjan lisäks tykkään Sarasta, koska se vaikuttaa semmoselta mukavalta ihmisestä. Vähän hävettää sanoa mutten oikeestaan tunnista Ronin ja Pinjan lisäks ketään noista tyypeistä. D: Mut itekki joo tykkään varmaan enemmän siitä että ne olis vaan tavallisii ihmisii. Yks tämmönen kausi on ihan kiva mut toivottavasti ainakin seuraavissa kausissa palataan taas normityyliin. Nykyään tuntuu et tosi usein näissä Tosi TV-ohjelmissa on hirveesti kaikkii julkkiksii. D:
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Ja oon miettinyt et tota olis hauskaa seurata, jos joku tuttu olis siellä, tai ees joku tubettaja, jota on katsonut.
Tästä tuli vaan äkkiä mieleen että eräs tuttuni oli aikoinaan bb-talossa. Sitä kautta en nähnyt, se oli jotain niitä ihan ensimmäisiä, ja minua on myös varoiteltu katsomasta sitä. Ehkä annan sen olla, sillä en halua, että käsitykseni hänestä muuttuu jos siellä on jotain outoa käynyt.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Tästä tuli vaan äkkiä mieleen että eräs tuttuni oli aikoinaan bb-talossa. Sitä kautta en nähnyt, se oli jotain niitä ihan ensimmäisiä, ja minua on myös varoiteltu katsomasta sitä. Ehkä annan sen olla, sillä en halua, että käsitykseni hänestä muuttuu jos siellä on jotain outoa käynyt.
Oho. D: No, niin. Onhan siinä toki sekin, että käsitys ihmisestä voi muuttua ja sit vielä, jos se tuttu ei ite haluu et sitä kautta nähään. Mut ite kyl kattoisin tosi kiinnostuneena ja tuskin mun näkemys siitä ihmisestä ainakaan hirveästi muuttuisi, ainakin jos tunnen sen silleen ihan hyvin.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Ainiin ja sitä piti viel sanoa et mietin et mitenköhän Pinkku Pinsku siellä pärjää, kun sehän on vasta 18 ja eli kuitenkin vasta teini ja muista nuorimmatki on melkein 10 vuotta sitä vanhempii. Niillähän on ihan erilainen maailma ja elämäntilanne, missä ne elää ja mä ainaki kokisin tommosessa tilanteessa itseni ulkopuoliseksi, tyhmäksi ja en sais tarpeeksi ymmärrystä. D: Mut Pinja kyl vaikuttaa semmoselta et ainaki se menee rohkeesti mukaan keskusteluihin mutta tota uskon et senkin mielestä olis varmaan mukavaa jos siellä olis ees joku oman ikänen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,964
Reaktioarvo
2,893
hm... vaaravyöhykkeellä ollaan, en pidä siitä jos nyt oikeasti herää tunteet pahasti joitain kohtaan mikä on hyvinkin mahdollista. Tää on niin tätä
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Ainiin ja sitä piti viel sanoa et mietin et mitenköhän Pinkku Pinsku siellä pärjää, kun sehän on vasta 18 ja eli kuitenkin vasta teini ja muista nuorimmatki on melkein 10 vuotta sitä vanhempii. Niillähän on ihan erilainen maailma ja elämäntilanne, missä ne elää ja mä ainaki kokisin tommosessa tilanteessa itseni ulkopuoliseksi, tyhmäksi ja en sais tarpeeksi ymmärrystä. D: Mut Pinja kyl vaikuttaa semmoselta et ainaki se menee rohkeesti mukaan keskusteluihin mutta tota uskon et senkin mielestä olis varmaan mukavaa jos siellä olis ees joku oman ikänen.
Hyvin se on näyttänyt pärjäävän ja mitä oon katsonut niin ei ne muiden iästä siellä välitä. Kelly sanoi myös haastattelussa pudottuaan, ettei välitä, minkä ikäinen joku on vaan enenmmän se ihmisen persoona ja muut yhteiset tekijät.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,964
Reaktioarvo
2,893
sara sara. ja petra on kans ihana... onneksi kelly putosi, tai muuten mulla olisi triplaihastus talossa. :D
Kelly oli kyl vaaranpaikka myös 🤔 petra on noista kolmesta mulle selkeesti pahin mutta tavallaa just sara ja kellyki ihanii mut jooh :DDDDDDDD sit tietysti muita mahdollisia vaaranpaikkoja on kyl myös markku ja vala 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔 ah, mun kohdalla se näyttääkin pitävän paikkansa että biseksuaaleilla on tuplasti enemmän ihastuksia, mitäs mitäs
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Kelly oli kyl vaaranpaikka myös 🤔 petra on noista kolmesta mulle selkeesti pahin mutta tavallaa just sara ja kellyki ihanii mut jooh :DDDDDDDD sit tietysti muita mahdollisia vaaranpaikkoja on kyl myös markku ja vala 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔 ah, mun kohdalla se näyttääkin pitävän paikkansa että biseksuaaleilla on tuplasti enemmän ihastuksia, mitäs mitäs
huh aaa niin varmaan. 🤔 en kestäisi tota itse. :DD
 
Ylös Pohja