kuljeskelija
Matkalla
- Reaktioarvo
- 861
Alkoi ollakin jo nälkä tässä pelissä!Freya saa ruokaa tuntemattomalta sponsorilta.
Höh, nyt mä sit kuolin. :( Ja niin kuoli moni muukin. Ei tullut voittoa meidän ryhmälle.KESTIT
Runsaudensarvi on nyt täytetty! Saatavilla on ruokaa, hyödyllisiä tarvikkeita, aseita sekä esineitä, jotka muistuttavat varaaneja perheestään.
lachimolala yllättää dödösorsan ja tappaa hänet.
Tulisydän päättää jättää menemättä runsaudensarvelle.
Taivaansini, Lukutoukka_05_ ja haituvainen ajautuvat taisteluun. Lukutoukka_05_ tappaa molemmat vastustajansa.
Meikävaan puukottaa Freyan hengiltä tikareilla.
Taas sitä riehutaan :D Kuinkakohan montaa varaania olen oikein satuttanut tässä nälkäpelissä?lachimolala yllättää dödösorsan ja tappaa hänet.
Kiitos vaan, siinä meni sitten sekin voitto. D:dödösorsa ei päästä Kilowattituntimittaria majaansa, jättäen hänet sateeseen kuolemaan.
Huutista sille, että kaikki hengissä olevat ovat jengiytyneet keskenään ja "metsästävät" muita. Senkin aasit, ei siellä ole ketään muuta kuin te!PÄIVÄ 9
lachimolala, Meikävaan, Tulisydän ja Lukutoukka_05_ metsästävät muita varaaneja.
pahoittelut, ei mitään henkilökohtaista!Kiitos @Meikävaan , se oli siinä. Kuolin sentään tyylikkäästi puukotukseen.
Ei tämä ole älypeli ennenkään ollut...Huutista sille, että kaikki hengissä olevat ovat jengiytyneet keskenään ja "metsästävät" muita. Senkin aasit, ei siellä ole ketään muuta kuin te!
Joo musta tuntuu että tällä nälkäpelikierroksella unohdettiin kouluttaa kaikki tribuutit eikä kenelläkään oikein ole hajua mitä pitäs tehdä 🤣Huutista sille, että kaikki hengissä olevat ovat jengiytyneet keskenään ja "metsästävät" muita. Senkin aasit, ei siellä ole ketään muuta kuin te!
Niin no, en ole mikään järjen jättiläinen. Viimeaikaisten tapahtumien vuoksi oletan kyllä johtavani joukkoa t. lachimolala the murhamies :DHuutista sille, että kaikki hengissä olevat ovat jengiytyneet keskenään ja "metsästävät" muita. Senkin aasit, ei siellä ole ketään muuta kuin te!
Onpa ilkeää D:Taivaansini, Lukutoukka_05_ ja haituvainen ajautuvat taisteluun. Lukutoukka_05_ tappaa molemmat vastustajansa.
Kerrankin olen kiltisti.lachimolala suostuttelee Tulisydämen nukkumaan vieressään.
paskanpuhumista, i like!YÖ 9
Lukutoukka_05_ ja Meikävaan puhuvat hengissä olevista varaaneista.
Jee🎣Tulisydän kalastaa.
Sen siitä saa kun murhaa muita D:lachimolala saa haavoja marjapuskan piikeistä kerätessään marjoja.
Olenkin aina pitänyt itseäni kunnon jenkkifutiksen mestarina! :DPÄIVÄ 10
Meikävaan harhauttaa Lukutoukka_05_:n ja juoksee karkuun.
Niin oli. Olet häpeäksi vyöhykkeellemme.(no ei se ehkä oikeesti niin nolo oo :D)Mulla oli kyllä aika nolo kuolema tässä pelissä.
Mä muuten mietin, et miks kukaan ei koskaan suostu näihin tappamispyyntöihin, kun kuitenkin sitten myöhemmin ne tappaa toisensa ja se lisäis todennäkösyyksiä pelin voittoon, jos vaan tappais sen heti?🤔YÖ 10
lachimolala anoo Meikävaan:ta tappamaan hänet. Hän kieltäytyy.
Lukutoukka_05_ ei saa tehtyä tulta ja nukkuu ilman lämpöä.
Tulisydän saa lääkkeitä tuntemattomalta sponsorilta.
Tietääkseni tuossa simulaattorissa on kyllä mahdollisena vaihtoehtona se, että suostuteltava tappaa suostuttelijan, muttei ole osunut sellaisia näihin peleihin. Toisaalta ei näissä simulaattorin luomissa peleissä ole useimmiten mitään logiikkaa muutenkaan, olisi siksi ihan mielenkiintoista joskus tehdä ihan alusta alkaen oikeasti looginen peli, johon vaan arpoisi ihmisten sijoitukset etukäteen.Mä muuten mietin, et miks kukaan ei koskaan suostu näihin tappamispyyntöihin, kun kuitenkin sitten myöhemmin ne tappaa toisensa ja se lisäis todennäkösyyksiä pelin voittoon, jos vaan tappais sen heti?🤔
Teen usein tällaisia hetken mielijohde- juttuja. Ehkä ihan hyvä että kieltäytyi. xDlachimolala anoo Meikävaan:ta tappamaan hänet. Hän kieltäytyy.