- Reaktioarvo
- 5,487
- AP AP
Mahdut. Laitoin sinut mukaan.Mahdunko vielä mukaan? :3
Täähän se ois!Mene ihmeessä:D
Päästään pelaamaan, et sä siinä muuta häviä ku vaan kuolet todennäköisyydellä 23/24
Mahdut. Laitoin sinut mukaan.Mahdunko vielä mukaan? :3
Täähän se ois!Mene ihmeessä:D
Päästään pelaamaan, et sä siinä muuta häviä ku vaan kuolet todennäköisyydellä 23/24
!!Mahdut. Laitoin sinut mukaan.
Täähän se ois!
Okei ourraait mä hyppään mukaanMene ihmeessä:D
Voittomahdollisuus 1/24, mutta ensimmäisen päivän jälkeen nousee varmasti 1/18!Mene ihmeessä:D
Jes!!Okei ourraait mä hyppään mukaan
HihiVoittomahdollisuus 1/24, mutta ensimmäisen päivän jälkeen nousee varmasti 1/18!
Mahtuu.Mahtuuko vielä? Jos joo niin mä haluaisin
Laita nyt vaan!Kaksi paikkaa auki, en viitsisi laittaa itseäni täytteeksi tällä kierroksella.
Odottelen vielä huomisen yli ja katsotaan sitten...Laita nyt vaan!
Ja sitten ilmotat mukaan sellaisen tribuutin joka ei edusta ketään meistä toiseksi:D
Kaksi paikkaa auki, en viitsisi laittaa itseäni täytteeksi tällä kierroksella.
Muutettu. Hämäännyin aluksi, kun oli tuolla "Käyttäjiä paikalla" -listalla yhtäkkiä ihan uusi nimi, ja vielä PUNAISELLA!Voitko muuttaa mun nikiä tosta listalta @immortalem
Jooo mä voin osallistua!!
Tarkoitan tolla että en osallistuno thanks
Ihanaa!!Mä voisin tulla testaa :)
Omg niimpä muuten onkin, aivan ihana! Lada 2x
Les ladas de vyöhyke 11
Ooh!HUUTIS löysin jonkun meemiversion tuosta simulaattorista. Pitää jossain välissä pyörittää tuollainen perseilypeli täällä.
Lol mää tuun olee ehdottomasti mukana siinä meemiversiossaki:DHUUTIS löysin jonkun meemiversion tuosta simulaattorista. Pitää jossain välissä pyörittää tuollainen perseilypeli täällä.