Skeletor
Tsemp-tsämp
- Reaktioarvo
- 8,665
Snif snifno mie ainaki käytän puhelimella D:
Snif snifno mie ainaki käytän puhelimella D:
ei oikeen oo muutakaan vaihtoehtoa D:Snif snif
Snif snif..snif..ei oikeen oo muutakaan vaihtoehtoa D:
Mieti.noniin no mikä siinä on ongelmana??
Sanot aina näin, kun sinulta kysytään jotain. Et taida tietää itsekään vastausta, kun käännät keskustelun toisinpäin..Mieti.
no en kyllä keksi miks on niin kamalaa kirjottaa vähän väärin kun kuitenki siitä saa selvän??Mieti.
Sun logiikalla -85 on 985.no en kyllä keksi miks on niin kamalaa kirjottaa vähän väärin kun kuitenki siitä saa selvän??
älä ny oo noin ilkee toiselleSun logiikalla -85 on 985.
no ei oleSun logiikalla -85 on 985.
Huutista.no ei ole
mun logiikalla vaan -01 jälkeen syntyneillä tää toimii.
En ollu ilkeä, kerroin vaan totuuden.älä ny oo noin ilkee toiselle
no miks sua nyt nuin paljon häirittee miten muut kirjottaa?Huutista.
Oonko ainoa täällä, joka ei saa häiriintyä?no miks sua nyt nuin paljon häirittee miten muut kirjottaa?
marttyyrin kruunu ansaittu, onneks olkoonOonko ainoa täällä, joka ei saa häiriintyä?
Menikö tunteisiin kun mainitsin.marttyyrin kruunu ansaittu, onneks olkoon
ei menny, kunhan totesinMenikö tunteisiin kun mainitsin.
Imbesilli, viime vuosisadan numerot lyhennettiin juuri näin: -23. Sen takia on käytetty nollaa uuden vuosisadan luvuissa, jotta erottuvat viime vuosisadan luvuista. Tosin en ole koskaan tajunnut, miksi pitäisi "lyhentää" kun se poistaa vain yhden merkin kokonaismäärästä.Sun logiikalla -85 on 985.
toki ketä vaan saa häiritä mikä vaan, mutta en ymmärrä miksi tuo nyt on joku elämän ja kuoleman asia..Oonko ainoa täällä, joka ei saa häiriintyä?
Lähde.Imbesilli, viime vuosisadan numerot lyhennettiin juuri näin: -23. Sen takia on käytetty nollaa uuden vuosisadan luvuissa, jotta erottuvat viime vuosisadan luvuista. Tosin en ole koskaan tajunnut, miksi pitäisi "lyhentää" kun se poistaa vain yhden merkin kokonaismäärästä.
Ei nyt takerruta pieniin. Pääasiahan on se, että viesti saadaan läpi ymmärrettävästi, eli 010 on yhtä hyvä kuin -10.Sun logiikalla -85 on 985.
Skele on kyllä mielestäni ihan oikeassa tässä asiassa. Harvinaista, tiedän.Lähde.
Joo ja Putin on uus keisari.Skele on kyllä mielestäni ihan oikeassa tässä asiassa. Harvinaista, tiedän.
Tarkoititko: "lähde?" Naurettavaa nimittää toisen tavasta merkitä vuosi oikein, kun ei osata itse edes oikeita välimerkkejä käyttää.Lähde.
Aikalailla aina olen oikeassa, koska olen sivistynyt tosin kuin moni muu täällä..Skele on kyllä mielestäni ihan oikeassa tässä asiassa. Harvinaista, tiedän.
Mille huutistelet..?huutonaurua
yhdelle... tähän keskusteluun osallistuneelle... vähän...Mille huutistelet..?
Epäilyttävää..yhdelle... tähän keskusteluun osallistuneelle... vähän...
Yleensä... 0_oja 12v ei oo amiksessa..
Taas keksit syyn kiertää kysymyksen.Tarkoititko: "lähde?" Naurettavaa nimittää toisen tavasta merkitä vuosi oikein, kun ei osata itse edes oikeita välimerkkejä käyttää.
Ja olen oikeassa, koko vuosilukua käytetään pääsääntöisesti 1900-lukua vanhemmista ajoista ja nykyään 1900-luvun alkuvuosista, kuten 1900-1920.
Tämän voi todeta millä tahansa foorumilla ja sanomalehdissä. Mutta kun on kauhalla annettu niin on turha lusikalla vaatia..
Aikalailla aina olen oikeassa, koska olen sivistynyt tosin kuin moni muu täällä..