Vihaan mun pyykkikonetta :'D

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Reaktioarvo
6,762
Pitää ihan kauheeta meteliä eikä kuule omia ajatuksiaan :'D Mut pakko se on joskus pyykkiiki pestä. Imuri on kans vielä pahemman kuulosempi ja laitan aina korvatulpat ku imuroin enkä kyllä kehtaa imuroida kovin usein just ton takii lol

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,762
Tuolla se pyykkikone ryskyttää menemään nii että lattia tärisee

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,991
Itselläni on kone DDR:n ajalta, ja toimii hiljaa ja hyvin.

Sinulla on varmasti ne jalat epätasaisesti asennettuna lattiaan nähden, jos et asu 10 km kauempana Rotuaarilta niin voin tulla säätämään ne, ellei isäsi asu lähempänä.

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,762
Itselläni on kone DDR:n ajalta, ja toimii hiljaa ja hyvin.

Sinulla on varmasti ne jalat epätasaisesti asennettuna lattiaan nähden, jos et asu 10 km kauempana Rotuaarilta niin voin tulla säätämään ne, ellei isäsi asu lähempänä.
Asuisin about 6 km päässä xD

Mut joo kiitos tarjouksesta, mutta mun pyykkikone itse asiassa hajosi kesken kaiken... Saa suositella hyviä pyykkikoneita 🥲

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,762
Vissii meni pyykkikoneella tunteisiin tuo ku sanoin et vihaan sitä

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,991
Ei se nyt voi kesken kaiken hajota, luultavasti vaan petti se jalka ja lopetti toimimasta.

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,762
Ei se nyt voi kesken kaiken hajota, luultavasti vaan petti se jalka ja lopetti toimimasta.
Ei siis ei siinä pettäny mikään, rumpu ei vaa enää pyöri ja rupesi haisee kummalliselta, tyylii joku sähkön haju tms. Oon koittanu pari kertaa käynnistää uudellee mut ei lähe pyörii, laskee kyllä vedet hanasta mut ei lähe pyörii.

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,762
Ja joo ton hajun takia en uskalla enää kokeilla käyttää sitä. Mut noh, mitä voi olettaa käytettynä saadulta koneelta. En ees tarkkaan tiedä milloin on otettu ekan kerran käyttöön nii en voi koittaa laittaa ees kotivakuutukseen sitä

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,762
Ei se toki ongelma oo hankkii vaikka ihan upouusi kone kaupasta, mut turhauttaa vähän ku muutaki stressinaihetta jo mielen päällä

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,991
Ei se toki ongelma oo hankkii vaikka ihan upouusi kone kaupasta, mut turhauttaa vähän ku muutaki stressinaihetta jo mielen päällä
No anna minun tulla katsomaan, mikä siinä on vikana.
Olen maailman älykkäin mies, ja osaan korjata kaiken, mitä on.

Ylös Pohja