Vihjaileeko varasija minulle jotain?

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,387
Jaa a. Mulle demi mainosti pampers kerhoa ja että siitä saa vaippakassin kun liittyy:D
Oon vaan vähän kummisssani näistä keski-ikäisten seuran haku palveluista:D
Joo, on tuo kieltämättä kumma. Onneksi vielä ei ole täällä Varasijassa tullut keski-ikäisten mainoksia tai vaippoja mutta saa nyt nähdä mitä tulevaisuudessa..
 

terpi

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
365
Reaktioarvo
243
Mulle mainostetaan vain suklaata vaikka yritän päästä kesäkuntoon 😭
 

klovni

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
188
Reaktioarvo
129
Mulle tuli joku sotavideopelin mainos ruudulle...
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Minullekin tulee noita yli 50-vuotiaille tarkoitettuja deittisivumainoksia. :D Ja lisäksi yhteen aikaan tuli mainoksia laihdutuksesta, tekohampaista, hampaiden valkaisusta ja ties mistä.

Kai nämä ovat "keskivertonetinkäyttäjän" keskivertomielenkiinnon kohteita. Minulla on tapana poistaa sivuhistoria säännöllisesti, joten algometrit yrittävät kuumeisesti arvailla, mitä minulle kannattaisi mainostaa.
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,757
Minullekin tulee noita yli 50-vuotiaille tarkoitettuja deittisivumainoksia. :D Ja lisäksi yhteen aikaan tuli mainoksia laihdutuksesta, tekohampaista, hampaiden valkaisusta ja ties mistä.

Kai nämä ovat "keskivertonetinkäyttäjän" keskivertomielenkiinnon kohteita. Minulla on tapana poistaa sivuhistoria säännöllisesti, joten algometrit yrittävät kuumeisesti arvailla, mitä minulle kannattaisi mainostaa.
mulle tulee jotain tietokone mainoksia nyt
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Minullekin tulee noita yli 50-vuotiaille tarkoitettuja deittisivumainoksia. :D Ja lisäksi yhteen aikaan tuli mainoksia laihdutuksesta, tekohampaista, hampaiden valkaisusta ja ties mistä.

Kai nämä ovat "keskivertonetinkäyttäjän" keskivertomielenkiinnon kohteita. Minulla on tapana poistaa sivuhistoria säännöllisesti, joten algometrit yrittävät kuumeisesti arvailla, mitä minulle kannattaisi mainostaa.
Näinhän se varmaan on.
Mulle tuli muuten joskus semmonen metalli koukku millä otetaan hampaista kaikkea tavaraa ja että ratkaisee pahanhajuisen hengityksen
 
Ylös Pohja