Viimeisin vaateostoksesi?

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
476
Reaktioarvo
505
Ostin just Witcher - t-paidan alesta, ei suunniteltu mutta t-paitoja on liian vähän, joten menkööt. D:
Yritän lähinnä karsia kamaa muuton alta joten sen osalta hieman morkkis, lieventäkää sitä kertomalla oma(t) ostoksenne?
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,449
Reaktioarvo
2,338
Viimeisin on muistaakseni Hell Bunnyn mekko, oliskohan ollut 15 euroa lähi-kirpparilla.
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
Ostin just Witcher - t-paidan alesta, ei suunniteltu mutta t-paitoja on liian vähän, joten menkööt. D:
Yritän lähinnä karsia kamaa muuton alta joten sen osalta hieman morkkis, lieventäkää sitä kertomalla oma(t) ostoksenne?
joskus varmaan viimekuussa ostin raidallisen t-paidan ja joo oon käynyt sen jälkeen kirpparilla mutta en jaksa luetella.
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Ostin itselleni kesä ajohanskat moottoripyörälle koska olen ajanut mun Talvihanskoilla jotka on tehty lumiskootterille. Kadotin mun kesähanskat kerran onnettomuudessa. Poliisi keräsi kaiken muun irtaimiston tieltä mutta hanskat jäi sinne.
Ne on ihan kivat neon oranssit ja mustat, tuntuu hassulta ajaa kun on niin ohuet että ei ole pehmustetta mutta eiköhän niihin totu nopsaa. Vasta eilen käytin ekan kerran.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,586
Reaktioarvo
6,495
Ööömmm mahto olla Kuusamon Prismasta ostettu se joku Housen farkkutakki
 
Ylös Pohja