Aihe vapaa vittu itken

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,816
Reaktioarvo
2,922
Tosi ikävää... Meitsil menee myös aina ihan hermot siihen jos iskä huutaa mulle. Ei se tosin ihan koko ajan oo rageemas mut silti. Vihaan sitä kun mulle huudetaan. Ihan sama vaikka olis sellanenki ihminen joka oikeesti rakastaa mua niinku iskä varmasti rakastaa (tai niin kaikki ainakin sanoo) mutta silti ei se auta siihen kuinka huono olo mulle tulee itestäni heti jos joku huutaa mulle. Se vie kaiken itseluottamuksen tavallaan heti pois.
 
Liittynyt
20.4.2022
Viestejä
2,183
Reaktioarvo
949
Tosi ikävää... Meitsil menee myös aina ihan hermot siihen jos iskä huutaa mulle. Ei se tosin ihan koko ajan oo rageemas mut silti. Vihaan sitä kun mulle huudetaan. Ihan sama vaikka olis sellanenki ihminen joka oikeesti rakastaa mua niinku iskä varmasti rakastaa (tai niin kaikki ainakin sanoo) mutta silti ei se auta siihen kuinka huono olo mulle tulee itestäni heti jos joku huutaa mulle. Se vie kaiken itseluottamuksen tavallaan heti pois.
joo niin tämä. ei tarvi ees paljon korottaa ääntä nii mulla jo itku kurkussa :(
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,659
Reaktioarvo
5,131
Minullekin aina äiti huutaa ja purkaa vihaansa meikäläiseen, kun ei uniongelmien takia saa nukuttua, ja sitten käyttäytyy kuin perseelle ammuttu karhu.
sama homma minulla isäni kanssa. ei ole minun syyni että sinulla on elämäntapojesi takia nivelet rikki etkä voi kivuiltasi nukkua. menisit lääkäriin siitä etkä olisi passivis- tai ihan suorastikin aggressiivinen.
 
Ylös Pohja